حمیدرضا
جهادگر روحانی حجت الاسلام رئیسی:
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: مردم روستا ها می دانند که دجال واره فرهنگ بومی و مذهبی شان را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۴۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی استاد حوزه و دانشگاه از اعضای گروه جهادی شهید زینی وند شهرستان دره شهر اظهار کرد: در ایام نوروز آموزش مردم خصوصا جوانان روستایی اطراف دره شهر پرداختم و عهده دار مسئولیت فرهنگی اردوهای جهادی شدم.
این استاد حوزه علمیه افزود: بیشتر آموزش ها در زمینه های آسیب شناسی ماهواره و استفاده نادرست از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بوده و مورد استقبال مردم قرار گرفت است.
وی بیان داشت: مردم واقعا این مسائل را درک می کنند و می پذیرند دجال واره فرهنگ بومی و مذهبی شان را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: جوانان این روستاها علاوه بر اینکه از این کلاس ها استقبال کردند، خود نیز بعنوان فعالان جهادی در طرح های ما مشارکت می کردند.
وی هدف از اردوهای جهادی کمک به مردم محروم و آسیب دیده و رفع برخی از مشکلات آنها دانست و بیان کرد: این اردو ها یک حرکت مقدس و پاکی بوده که بارها مرا به یاد اویل انقلاب و دفاع مقدس می اندازد.
این روحانی جهادگر تاکیید کرد: این اردوها ذهن مردم را نسبت به فعالیت های جهادی روشن می کند و آنها را برای کمک به هم نوعان آماده تر می سازد.
وی در آخر عنوان کرد: باید از حرکت های جهادی حمایت های بیشتری شود و گروه های بیشتری سازندهی و نیرو های آموزش دیده و مجربی را آماده بکار به مناطق مختلف اعزام کنند.

ارسال نظرات