فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: بسیجیان نقش ویژه ای در تحقق شعار همدلی و همزبانی دارند و به دلیل صمیمت بیشتر و بهتری که با معظم له دارند باید با همت، شدت و قدرت بیشتری به سمت تحقق این امر گام بردارند.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۴۳
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه تحقیقاتی بسیج دانشجویی در بخش روداب سبزوار با اشاره به اینکه مناطق محروم نسبت به اشتغال دغدغه دارند بیان داشت: با راه اندازی مرکز تحقیقات شهید جواد علوی مقدم توسط بسیج دانشجویی سبزوار به توفقیات خوبی در زمینه ایجاد اشتغال در سطح منطقه محروم سبزوار رسیدیم.

وی اظهار داشت: در این مرکز در زمینه تولید علوفه، ساخت دستگاه خشک‌کن سبزیجات و ایجاد نرم‌افزار امنیتی اطلاعات گام های بزرگی برداشته ایم.

احمدی خاطر نشان کرد: با توسعه طرح هایی از جمله پرورش بلدرچین و دیگر طیور و نیز دامپروری توسط دفتر دانشجویی در این منطقه توانسته ایم اشتغالزایی کنیم و امیدواریم با توسعه این طرح ها سطح اشتغال نیز افزایش یابد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به توسعه علم و فناوری تاکید زیادی دارند بیان داشت: سپاه و بسیج در تحقق خواسته های مقام عظمای ولایت پیشگام بوده و در خصوص توسعه علم نیز، بنیاد نخبگان بسیج در راستای تربیت پژوهشگران و نخبگان ارزشی تلاش می کند.

وی اظهار داشت: بسیجیان نقش ویژه ای در تحقق شعار همدلی و همزبانی دارند و به دلیل صمیمت بیشتر و بهتری که با معظم له دارند باید با همت، شدت و قدرت بیشتری به سمت تحقق این امر گام بردارند.

احمدی تصریح کرد: بسیجیان باید بیش از سایر اقشار جامعه عهده دار و ایفا گر این نقش باشند و از کمترین فرصت ها بهترین و بیشترین بهره برداری ها را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها