سردار استادحسینی در یادواره ۹۶ شهید روستای میغان شاهرود
فرمانده سپاه استان البرزگفت:مدیریت جهادی از خصوصیات بارز شهدا بود که به جهانیان نشان می دهد، ایرانیان در کنار هم و دوش به دوش یکدیگر با عزمی جهادی در دفاع از کشور آماده اند و دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۰۸
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سردار علی استادحسینی روز گذشته در سی و یکمین یادواره ۹۶ شهید روستای میغان که در حسینیه اعظم این روستا با اشاره به عظمت و برزگی شهدای انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروزه عظت و افتخاری که ایران به عنوان قدرتمند ترین کشور مقابله کننده با ظلم در جهان دارد، مدیون خون شهدا است.

وی افزود: زنده نگاه داشتن یاد این شهدای بزرگوار و والا مقام کمتر از شهادت نیست، لیکن برگزاری یادواره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، افتخاری بزرگ برای همه مردم است.

فرمانده سپاه استان البرز روحیه شهادت طلبی را دومین ویژگی جوانان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهدا از دشمنان نمی ترسیدند و این روحیه بود که توانست کشور را در آن زمان حفظ کند.

استاد حسینی، با یادآوری اینکه جنگ ما تنها با عراق نبود بلکه ۳۹کشور به صورت مستقیم و بسیاری دیگر از کشورها به صورت غیر مستقیم با ایران در جنگ بودند خاطرنشان کرد: اما رشادت های بزرگ مردان ایران اسلامی نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.

وی ادامه داد: ظلم ستیزی دیگر خصوصیت بارز شهدای انقلاب اسلامی است و همانطور که امام شهدا فرمودند، ایرانیان ملتی هستند که نه ظلم می کنند و نه زیر بار ظلم می روند.

فرمانده سپاه استان البرز، در تشریح آخرین ویژگی بارز شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مدیریت جهادی که امروز مورد تاکید همه مسئولان کشور است در کنار شعار سال که همدلی بین مردم و مسئولان عنوان می شود یکی دیگر از خصوصیات بارز شهدای ماست که به جهانیان نشان می دهد، ایرانیان در کنار هم و دوش به دوش یکدیگر با عزمی جهادی در دفاع از کشور آماده اند و دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

استاد حسینی با اشاره به ادامه راه شهدای انقلاب، تصریح کرد: اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان شاهرود در روزهای نخستین اردیبهشت ماه یکی از مواردی است که می توان با تکیه برآن راه و مقام والای شهدای گرانقدر را یکبار دیگر گرامی داشت.

وی افزود: اگر همه ما به وظایف خود در قبال شهدا عمل کنیم قطعا می توانیم کنگره بزرگ شهدا را به خوبی و با شکوه خاصی میزبانی کنیم لیکن از همه امت شهید پرور این خطه از ایران اسلامی می خواهیم در برگزاری این بزرگترین رویداد فرهنگی سال، مشارکت داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها