علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: دانشجوی رشته تاریخ دانشگاه آزاد، تشکیل سازمان بسیج و گروه های جهادی را فصلی نو در گذر تاریخ خواند و اظهار داشت: کتاب های تاریخی زیادی را مطالعه کرده ام اما چنین فرهنگی بی نظیر بوده که در دوران نظام پر برکت جمهوری اسلامی شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۵۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار اعزامی استان تهران خبرگزاری بسیج؛ عبدالحمید میرآبادی که به همراه گروه جهادی سفیران امید به روستای سردنگ کمیز شهرستان رودان سفر کرده است، اظهار داشت: گروه خادمان جهادی  متشکل از دو تیم خواهران و برادران در عرصه های فرهنگی و عمرانی به روستائیان خدمت می کنند که  ما به همراه عده ای از برادران رنگ آمیزی مدرسه روستا را بر عهده گرفته ایم و برگزاری کلاس های آموزشی از قبیل گلدوزی، خیاطی، قالیبافی، چرمدوزی، گلسازی و ... توسط خواهران انجام می شود.

وی هدف از راه اندازی اردوهای جهادی را مشارکت و سهیم شدن مردم در سرنوشت خود   آنها دانست و خاطر نشان کرد: حتما نباید دولت و مسئولان برای رفع مشکلات و ایجاد زیر ساخت ها وارد عرصه شوند بلکه باید خود مردم سرنوشت و آینده خود را به دست خودشان بسازند.

وی اظهار داشت: با توجه به وسعت کشور، سخت گذر بودن بسیاری از روستاها و بخش ها، هزینه های بالا، تحریم ها و کسری بودجه و بسیاری مشکلات دیگر، مردم باید خودشان نسبت به ساخت مراکز عمومی و حفظ، تعمیر و نگهداری آنها اقدام کنند. 

 

ارسال نظرات