خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به تشدید اقدامات مراقبتی در مرزهای کشور گفت: رفع خلأها در مرزهای کشور از جمله برنامه‌های مهم برای استان‌های مرزنشین کشور است.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۲۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری ظهر امروز در نشست خبری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به ایام نوروز اولویت‌های ما بحث امنیت و آرامش مسافران نوروزی در جاده‌هاست که این موضوع تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

وی افزود: آماری که در این زمینه داریم خوب بوده و مردم همکاری خوبی با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته‌اند و امیدواریم سالی سرشار از آرامش و امنیت در سطح کشور داشته باشیم.

اشتری تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته حدود 25 درصد از تصادفات کاهش داشته و در مجموع این کاهش تصادفات در حالی بوده است که افزایش سفر نیز داشته‌ایم و نشان‌دهنده این است که مردم آمادگی بهتری در بحث سفر دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پیک سفرها در ایام پایانی تعطیلات است لذا به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم که سفرهای خود را به روز آخر تعطیلات نیندازند و یک روز قبل از شروع کار در شهر خودشان باشند و تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش مردم در روز طبیعت انجام شده است.

وی با اشاره به تشدید اقدامات مراقبتی در مرزهای کشور گفت: رفع خلاء‌ها در مرزهای کشور از جمله برنامه‌های مهم برای استان‌های مرزنشین کشور مانند خراسان‌رضوی است.

اشتری در تبیین شعار امسال نیز اظهار داشت: پلیس مجموعه‌ای است که در ارتباط با مردم می‌تواند کار خود را انجام دهد و امیدورایم این ارتباط را در سال 94 با همکاری مردم، مسئولان و نیروی انتظامی افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بالاترین سرمایه ناجا اعتماد مردم به این نیرو است، گفت: باید در زمینه سرقت از بانک‌ها، اقدامات مراقبتی خود را افزایش دهیم تا این مشکل کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما برطرف کردن نگرانی است که در بین مردم در زمینه معضلاتی مانند سرقت و ناهنجاری اجتماعی وجود دارد و جمع‌آوری معتادان متهاجر را در دستور کار داریم.

اشتری در ارتباط با بحث حاشیه‌نشینی در مشهد نیز افزود: این مسئله باید ساماندهی شود و این اراده در بین مسئولان استان وجود دارد و به‌نظر مشکلات حادی نباشد لذا خدمات نیروی انتظامی در این نقاط را افزایش می‌دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها