خبرهای داغ:
پس از تکمیل عملیات آزادسازی «تکریت»، نیروهای عراقی خود را برای حمله به الرمادی و سرکوب عناصر گروه تروریستی داعش در این شهر آماده می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۱۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از «اسکای نیوز»، یک منبع در اتاق عملیات الانبار اعلام کرد که نیروهای عراقی، سه‌شنبه، آمادگی خود را برای آغاز حمله به گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی تقویت و پشتیبانی نیروی هوایی را جهت جلوگیری از پیشروی تروریست‌ها درخواست کرده‌اند.

این منبع افزود در درگیری‌هایی که در شمال الرمادی به‌وقوع پیوسته بود، عناصر داعش پل «البوریشه» واقع در بزرگراه بین‌المللی در این منطقه را منفجر کردند.

عملیات الانبار، پیشتر از به هلاکت رسیدن 9 تروریست داعشی در حملات هوایی در جنوب شهر «الفلوجه» خبر داده بود.

استان الانبار در غرب پایتخت عراق واقع است و الرمادی و الفلوجه از مهم‌ترین شهرهای آن محسوب می‌شود. این استان جزو نخستین مناطقی بود که گروه داعش در تابستان سال گذشته آن را به اشغال خود درآوردند.

از سوی دیگر، ارتش آمریکا، دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد از روز دوشنبه واشنگتن و نیروهای نظامی همپیمان آن 8 حمله هوایی علیه مواضع داعش در عراق و سوریه انجام داده‌اند.

براساس این بیانیه، حملات هوایی ائتلاف در سوریه اهدافی را در نزدیکی شهر «کوبانی» (عین العرب) نزدیک مرزهای ترکیه بمباران کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها