خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جمهوری اسلامی ایران نقطه ثقل جهان اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در پرتو انقلاب اسلامی حرکت برای حق‌طلبی و آزادی ایجاد شده و جمهوری اسلامی ایران نقطه ثقل جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۱۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره "12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران" اظهار داشت: امروز یکی از بزرگ‌ترین اعیاد کشور ما، جهان و بشریت است و متأسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی با اشاره به عظمت روز جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در منزلت این روز همین بس که دشمنان آزادی، عدالت و حقیقت همواره در حال توطئه‌چینی علیه جمهوری اسلامی بوده که در آن زمان با همدلی و همزبانی و آرای حداکثری ملت بزرگ ایران مهیا شد و به پیروزی رسید.

سردار نقدی گفت: واکنش قدرت‌های شیطانی به جمهوری اسلامی ایران همواره وجود داشته و این قدرت‌ها در یک نقطه اشتراک دارند و آن مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بوده که امروز در قالب قدرت‌های جهانی تجلی یافته‌اند و منشأ شرارت‌های بین‌المللی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تجهیز گروه‌های تروریستی از "سلطنت‌طلب" تا "کمونیست" تأکید کرد: تمام این قدرت‌های شیطانی از بعثیون برای تجاوز به ایران و با وجود اختلافاتی که بین خود دارند، استفاده کردند و آن‌ها بر سر از بین بردن جمهوری اسلامی با یکدیگر اتفاق نظر دارند.

وی گفت: عظمت روز جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و غربی‌ها همواره برای سرنگونی جمهوری اسلامی تلاش داشتند اما وحدت، همدلی و همزبانی باعث شد تا تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.

سردار نقدی با بیان منفعت‌طلبی قدرت‌های جهانی و حریص بودن آن‌ها برای تعامل با جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر موضوعی که مطرح می‌شود که قصد قدرت‌های جهانی از مذاکرات هسته‌ای فقط موضوع هسته‌ای ایران است بیشتر شبیه یک طنز است زیرا برخی نظام‌های همسو با غرب بمب اتم تولید می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: مسئله غرب مقابله با جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و همان طور که  "سیدحسن نصرالله" دبیرکل "حزب الله لبنان" گفت،‌ نفوذ جمهوری اسلامی معنوی است و هر جا آزادی‌خواهی قیام می‌کند، جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند.

وی گفت: عظمت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و باید روز جمهوری اسلامی را ارج دهیم و آن را پاس بداریم و مراقبت کنیم و تقویت نظام و حفظ نظام از جمله مهم‌ترین معروف‌ها است و باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز در پرتو انقلاب و نهضت حرکت عظیم جهانی برای حق‌طلبی و آزادی ایجاد شده و جمهوری اسلامی ایران نقطه ثقل اسلام بوده و این باعث شده تا قدرت‌های جهانی وحشت‌زده شوند و مسئله هسته‌ای، حقوق بشر و موشک‌ها بهانه غربی‌هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها