خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش؛
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش حضور جوانان از مناطق راهیان نور را چشمگیر دانست و گفت: استقبال این قشر جوان از راهیان نور حاکی از عشق آنها به شهدا است.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۰۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه گفت: امسال همانند سنوات گذشته حضور پرشور خانواده ها را در منطقه راهیان نور شاهد بودیم که در این میان استقبال جوانان از مناطق راهیان نور چشمگیر بود.

ظریفی یگانه در خصوص برپایی ایستگاه های راهیان نور در منطقه جنوب گفت: یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران، طبق سنوات گذشته، از روزهای پایانی سال در مناطقی همچون زید، دهلاویه، چزابه، پایگاه دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر با برپایی ایستگاه ها و نمایشگاه ها از زائران و کاروان های راهیان نور پذیرایی می کنند که براساس اطلاعات به دست آمده از این ایستگاه ها استقبال خوبی شده است.

ظریفی یگانه در ادامه افزود: این ایستگاه ها همراه با حضور راویان برجسته و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تا پایان تعطیلات نوروزی برپا خواهدبود.

ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب در ادامه افزود: فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی نیز از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایستگاه های راهیان نور در نظر گرفته شده است که زائرین استقبال خوبی را از غرفه های برپا شده داشته اند.

وی از هموطنان خواست تا دستکم یک بار در این مناطق حضور یابند . چرا که امنیت، آسایش و آزادی امروز کشور، مدیون شهدایی است که جان خود را در همین سرزمین و در دفاع از کشور تقدیم کردند.

وی همچنین از حضور نوروزی هر ساله فرمانده کل ارتش، امیرسرلشگر صالحی، ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ احمد رضا پوردستان در میان رزمندگان منطقه مرزی جنوب قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها