خبرهای داغ:

فرمانده حوزه مقاومت بسيج سيدالشهداء شهر اقباليه

زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است.
کد خبر: ۸۵۰۷۶۷۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

سيد علي بابايي فرمانده حوزه مقاومت بسيج سيدالشهداء شهر اقباليه در گفت و گو با خبرنگار بسيج قزوين اظهار داشت: امروز نور این شهیدان است که چراغ راه ما شدند تا ما پیرو ولایت باشیم واز ارزشهای اسلام دفاع کنیم و حضور پرشور مردم در این مناطق به برکت خون شهدا است .

وی خاطر نشان كرد: جنگیدن در این مناطق با نبود امکانات بسیار سخت بود اما رزمندگان با توکل به خدا و پیروی از فرمان رهبری سختی را با ایثار و جان فشانی به جان پذیرفتند.

بابايي گفت: هدف از  برگزاری اردوهای راهیان نور همان هدف ائمه اطهار می باشد و تاریخ ارزشمند دفاع مقدس که توسط رزمندگان بوجود آمد ثابت کرد که مردم با تبعیت و پیروی از قرآن و ولایت می توانند بردشمن غلبه کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج سيدالشهداء يادآور شد: بخش عظیم این اردوها را جوانان تشکیل می دهند و استفاده بهینه از این اردوها برای نسل جوان تاثیر گذار است که بایدبرنامه ریزی مناسبی صورت گیرد كه امسال سپاه ناحيه امام سجاد(ع) قزوين برنامه هاي متنوعي از قبيل برگزاري مسابقات فرهنگي، استفاده از راويان و روحانيون مناسب و ... در اين راستا اقدام نموده است.

وي در پایان اذعان داشت: ما بايد در مقابل شهدا كاري بكنيم كه ياد شهدا هميشه در ذهن ها زنده باشد و زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داشت بايد یادواره شهداء در سطح شهر ها و استان برگزار شود.

 

4001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار