خبرهای داغ:

حرف دل یک زائر بسیجی:

امنیت و آبادانی امروز کشورمان را مدیون شهدای عزیز هستیم
کد خبر: ۸۵۰۷۶۶۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین یکی از زائرین قرارگاه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مصاحبه ای با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: هدف از حضورم در مناطق عملیاتی و راهیان نور این بود که برای دیدار از مزار شهدا و برای دیدن جنگ و اسارتی که در طول هشت سال دفاع مقدس و سختی و زحمت هایی که این عزیزان کشیدند را از نزدیک نظاره گر باشم.

وی خاطر نشان کرد: این اردوها برای جوانان و نوجوانان که می آیند یک درس عبرتی است که از خود گذشتگی در راه اسلام را از همین شهدا یاد بگیرند و این را بدانند که این راحتی که ما الان داریم مدیون خون شهدای عزیز و گرانقدرمان هستیم.

این زائر 28 ساله عنوان کرد: شهدای ما کار بزرگی کردند اول اینکه از خانواده و فرزندان خود گدشته اند و برای راحتی ما از همه آرمان ها و آرزوهای خود گذشتند تا ما در جامعه به این راحتی زندگی کنیم و به خصوص جانبازان عزیز که هر سال چندین نفر از آنان به درجه شهادت نایل می شوند و با چه سختی، این بار را به دوش می کشند.

وی یادآور شد: در آن زمان جوانان و بزرگ مردان ما به سادگی از همه چیز خود گذشتند تا ما امنیت و آبادانی امروز را داشته باشیم و امروز هم باید همین راه را ادامه دهیم.

این زائر در پایان گفت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، مردم و مسئولین باید با یکدیگر و هم دل و هم صدا شوند تا کشور را در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار دهند که این دور از دسترس نیست و انشاله در پناه ایزد منان ایرانی آباد داشته باشیم.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها