مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان گفت: دوازدهم فروردین تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین به تلألو ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۰۷۶۶۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

حجت‌الاسلام صابر انصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه امام (ره) 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین عید ملی و مذهبی می‌دانستند، افزود: همه باید برای زنده نگه‌داشتن این روز مهم تلاش کنیم.

وی یوم‌الله دوازدهم فروردین را به عنوان روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: دوازدهم فروردین تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین به تلألو ایستاده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان یوم‌الله دوازدهم فروردین را طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: دوازدهم فروردین پدیده‌ای نوظهور در عرصه اداره و مدیریت جوامع بشری که با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و دیپلماتیک مورد اقبال عمومی جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه قرار گرفته و امروزه به وضوح آثار و برکات آن، قابل احصاء و مشاهده برای دوست و دشمن است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه جمهوریت و اسلامیت دو رکن و اساس نظام  مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ نسخه مشابهی در دنیا ندارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوریت کلیات نظام را مشخص می‌کند، تصریح کرد: اسلامیت ماهیت نظام ما را بر همگان مشخص کرده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان دلیل اصلی دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا را در خطر افتادن ماهیت آنها دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا با اسلام عربستان، کویت، ترکیه و ... مشکل ندارد و ترس آنها از اسلام ناب محمدی (ص) است.

ارسال نظرات