خبرهای داغ:
رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملاير:

دوازدهم فروردین، طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی است

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملاير گفت: یوم‌الله دوازدهم فروردین ماه، طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم ‌سالاری دینی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۶۵۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،حجت‌الاسلام مهدي بيات اظهار داشت: یوم‌الله دوازدهم فروردین به عنوان روز تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین، به تلألو ایستاده است.

وي اظهاركرد: یوم‌الله دوازدهم فروردین ماه، طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم ‌سالاری دینی است؛ پدیده‌ای نوظهور در عرصه اداره و مدیریت جوامع بشری که با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و دیپلماتیک مورد اقبال عمومی جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه قرار گرفته است.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملاير با اشاره به اينكه امروزه به وضوح آثار و برکات آن، قابل احصاء و مشاهده برای دوست و دشمن است، ‌ادامه داد: امروز بشر پس از طی دوران‌ سخت مرارت‌های حکومت‌های خودکامه، دیکتاتور و دست‌نشانده ابرقدرتان زورگو، خسته و درمانده برای شیوه اداره امور خود و تدبیر و مدیریت کشور به دنبال الگوها و روش‌های نوین انسانی ـ الهی است که مطابق با فطرت پاک انسان‌ها باشد.

وي افزود: امروز جوامع بشري به طور گسترده و چشمگیری به مدل معرفی شده توسط مکتب اسلام و قرآن روی آورده اند و از انقلاب اسلامی ایران و مدل حکومت جمهوری اسلامی به شدت استقبال کرده اند.

‌بيات به بیش از 3 دهه ایستادگی بر آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و عظیم انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی و همزبانی ملت و دولت، مقاومت جانانه ملت بصیر ایران اسلامی در حفظ وحدت و اتحاد ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم استبکار جهانی و نظام سلطه، اشاره كرد.

ويخاطرنشان كرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آموزه‌های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی(ص) است، مکتب حضرت امام خمینی (ره) را به الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده و آزادیخواه به ویژه کشورها و دول اسلامی بدل ساخته است.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملايربا بيان اينكه یوم‌الله دوازدهم فروردین، نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی و نخستین ثمره و محصول پیروزی انقلاب اسلامی است،‌ ادامه داد: دوازدهم فروردین ماه، فریاد رسا و آری بلند و قاطع ملت سربلند ایران اسلامی به نظام جمهوری اسلامی ایران است که در پیشانی حکومت و نظام ایران تا ابد تلألؤ می‌کند.

وي با اشاره به اينكه یوم‌الله دوازدهم فروردین، مهر تأیید مردم مؤمن و انقلابی ایران به انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران است،‌ گفت: اینک پس از عبور از گردنه‌های سخت تاریخی، به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بشریت به ویژه کشورها و ملت های اسلامی در پیچ بزرگ و بسیار مهم تاریخی قرار گرفته اند که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی، بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام‌تر از موانع و این پیچ بزرگ تاریخی با موفقیت عبور كنند.

بيات افزود: ما بايد با وحدت و همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان در داخل و ملت‌ها و دولت‌های اسلامی درخارج از کشور، در برابر هجمه‌های وحشیانه زورگویان و ابرقدرتان ایستادگی کرده و از صراط مستقیم انقلاب و اسلام خارج نشویم.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملاير تصريح كرد: درهمین شرایط وضعیت ایران اسلامی و وظیفه مردم آگاه و بصیر ایران به عنوان ام‌القرای اسلام و تنها نمونه و الگوی برپایی حکومت اسلامی در جهان، از همه حساس‌تر است.

بيات تأكيد كرد: باید با دوری از اختلاف و تفرقه اختلاف‌ افکنان و معاندان و منافقان و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی و اتکا به توان جوانان برومند و دانشمندان ایران و مدیریت هوشمندانه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به جهت تحقق و حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های انتخابات مجلس شورای اسلامی وانتخابات خبرگان رهبری، بار دیگر همانند سال 1358، به نظام مقدس اسلامی رأی آری داده و افتخاری ماندگار، در دفتر خاطرات ایران اسلامی ثبت و ضبط کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات