خبرهای داغ:
سرلشکر صالحی مطرح کرد:

زیارتگاههای دفاع مقدس پل محکمی در جهت انتقال فرهنگ ایثار

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیارتگاههای دوران دفاع مقدس پلی محکم در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کشور است.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۹۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر عطاء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور بازدید از یادمان‌ها و ایستگاه‌های راهیان‌نور ارتش و دیدار با رزمندگان مستقر در مناطق عملیاتی جنوب کشور هم‌اکنون در این منطقه حضور دارد، در جمع زائران سرزمین‌های نور، گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها و یادمان‌های دوران دفاع مقدس پلی محکم در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کشور است.

وی در این بازدید ضمن قرائت فاتحه در محل شهادت شهید چمران، از نمایشگاه تیپ 392 زرهی خوزستان که برای زائران برپا شده بازدید و در جمع کاروان‌های راهیان نور به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهید چمران پرداخت و افزود: شهید چمران اسوه دلاورمردی و ایثار است و همواره و جانانه در مقابل تهاجم دشمن با همرزمانش ایستادگی و مقاومت کرد و در حال حاضر پس از گذشت سال‌ها، زائرین راهیان نور به این محل مراجعه می‌کنند و با ایثار و از خودگذشتگی آن شهید آشنا می‌شوند.

فرمانده کل ارتش از دیگر یادمان‌ها و ایستگاه‌های راهیان‌نور ارتش از جمله یادمان فکه، کانال کمیل و نمایشگاه راهیان‌نور پایگاه هوایی وحدتی دزفول بازدید و با رزمندگان حاضر در منطقه دیدار کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها