خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

هر جا جنگ و نزاعی باشد آتش آن را یهود و استکبار جهانی برافروخته‌اند

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به تفکرات غلط داعش گفت: همانطور که در قرآن کریم آمده است هر جا جنگ و نزاعی در میان باشد آتش آن را یهود و استکبار جهانی برافروخته‌اند که حوادث اخیر این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۲۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در بازدید از قرارگاه تاکتیکی شهید شکری‌پور ضمن تبریک سال نو با اشاره به کارنامه درخشان رزمندگان لشگر32 انصار الحسین(ع) در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان لشگر32 انصار الحسین(ع) برگ زرینی از سوابق این عزیزان در دوران دفاع مقدس است.

وی خطاب به پاسداران و سربازان گفت: عزیزان رزمنده قدر و منزلت خود را بدانید که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزبانی از حریم ایران اسلامی یکی از نعمات الهی است که خداوند افتخار آن را نصیب شما کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث کشورهای منطقه پرداخت و گفت: گروه‌هایی که در کشورهای اسلامی به خباثت و و کشتار روی آورده‌اند دارای عقاید باطلی هستند.

وی با بیان اینکه عملکرد انسان‌ها بر اساس اندیشه و عقاید آنها است، بیان کرد: اگر اندیشه غلط باشد زیان‌های زیادی را به بار می‌آورد.

مجیدی به تفکرات غلط داعش اشاره کرد و گفت: همانطور که در قرآن آمده است هر جا جنگ و نزاعی در میان باشد آتش آن را یهود و استکبار جهانی برافروخته‌اند که حوادث اخیر این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

وی در پایان بازدید از قرارگاه شکری پور آمادگی رزمندگان حاضر در حد مطلوب و بسیار خوب ارزیابی کرد و انگیزه بالای آنان را قابل ستایش دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات