مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گیلان در گفتگو با بسیج:
مسئول سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از اعزام ۱۵۰ نفر از دانشجویان جهادی و فارغ التحصیلان دانشگاه های گیلان به اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۲۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵

مرتضی نورسته در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از گیلان اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاههای گیلان از سوم فروردین آغاز شده است و تا هفدهم همین ماه ادامه دارد.

وی گفت: این دانشجویان در سه منطقه  سیاهکل، روستای خرارود با حضور گروه جهادی مصباح ، منطقه تالش بخش اسالم روستای ناو با حضور گروه جهادی عاشورا و منطقه شفت روستای احمدسرگوراب توسط قرارگاه شهدای گمنام  به مدت 15 روز فعالیت می‌کنند.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: ۳۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان بسیجی به شهرستان سیاهکل و ۳۰ نفر هم به تالش برای انجام اردوهای جهادی اعزام شدند.

نورسته با بیان این که ۹۰ نفر هم از ۷فروردین در قالب اردوی جهادی به منطقه احمدسرگوراب شفت اعزام شدند، تصریح کرد: دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی در عرصه های فرهنگی، عمرانی و آموزشی فعالیت می کنند.

وی محرومیت زدایی در مناطق محروم، ارتقاء مشارکت روستاییان در ساخت روستا و کاهش هزینه های دولت و مردم برای آبادانی روستاها را از جمله اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد.

به گزارش بسیج، اردوهای جهادی دانشجویی از سال ۱۳۷۹ در کشور و از سال ۱۳۸۳ در استان گیلان با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم آغاز شده است.

ارسال نظرات