معاون اجرایی سپاه قدس گیلان در جمع گروه جهادی مصباح:
معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: دستاورد حرکت جهادی عمق بخشی انقلاب اسلامی، خودسازی، کادرسازی و نیروسازی و هجرت الی الله است.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۲۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹

سرهنگ عباس بایرامی در جمع دانشجویان جهادی گروه مصباح منطقه خرارود از توابع شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان اظهار کرد: دستاورد حرکت جهادی عمق بخشی انقلاب اسلامی، خودسازی، کادرسازی و نیروسازی و هجرت الی الله است.

وی اردوی جهادی را فرصتی برای تعالی روح عنوان كرد و افزود: امام زمان (عج) نياز به انسان‌های بسيار فوق‌العاده و خوب دارد و امروز انسان خيلی خوب، بسيار كم است به همين دليل می‌توان در اين اردو انسان‌های خوب تربيت كرد.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان بردن انقلاب به روستاها را از دیگر اثرات اردوهای جهادی دانست و گفت: شما با اين اردو انقلاب را به روستاها می‌بريد و دل افراد روستايی را با انقلاب نرم‌تر می‌كنيد البته برای اين اقدام ابتدا بايد خود شما انقلابی بوده و انقلاب را به درستی بشناسيد تا بتوانيد آنها را نيز انقلابی كنيد.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه رویکرد اردوهای جهادی انسان محور و نرم افزاری است، افزود: در عرصه عمرانی و خدماتی هم تلاش های زیادی می شود اما هدف تربیت انسان است.

وی حضور جوانان جهادگر بسیجی در مناطق محروم منجر به تغییراتی در جهت بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی  روستائیان شود که آثارش نسل به نسل برجای خواهد ماند.

به گزارش بسیج، 37 نفر از جهادگران بسیجی گروه مصباح بمدت 10 روز در روستای خرارود تالش در عرصه های آموزشی، فرهنگی و عمرانی مشغول به فعالیت اند.

ارسال نظرات