خبرهای داغ:
20 فروردین ماه سال جاری؛

یادواره شهدای شهرک شهید حیدری در نهاوند برگزار می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرک شهید حیدری نهاوند در بیستم فروردین ماه سل جاری با حضور وزیر سابق آموزش و پرورش خبرداد.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۹۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی ظهار داشت: هماهنگی های لازم در راستای برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرک شهید حیدری نهاوند توسط شورای فرهنگی مسجد سیدالشهدا و با محوریت اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است.

وی اظهار کرد: این مراسم روز بیستم فروردین ماه ۹۴ مصادف با روز فناوری هسته‌ای رأس ساعت ۱۰صبح در مسجد سیدالشهدا واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در این مراسم دکتر حسین مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش کشور سخنرانی خواهد کرد و همچنین حاج سعید شهبازی در رثای مقام شامخ شهیدان نوحه‌سرایی خواهد کرد.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدا در مناطق مختلف کشور را از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد و گفت: همدلی و همزبانی مردم و دولت، حرکت در مسیر شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در برابر هر تهدیدی محکم و استوار کرده است.

گروسی عنوان کرد: نخستین شورای فرهنگی محلات در نهاوند در شهرک شهید حیدری نهاوند با محوریت امام جماعت، هیئت امنا، فرمانده پایگاه بسیج، مسول کانون فرهنگی و فعالان فرهنگی و مذهبی مسجد سیدالشهدا این شهرک تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار