جانشین بسیج اساتید اصفهان در گفتگو با بسیج:
علی رضا رحمان دوست گفت: مهمترین مساله الان حمایت همه جانبه دولت نسبت به این حرکت عظیم است که معتقدم مورد بی مهری قرار گرفته است. اگر به راهیان نور به عنوان یک برنامه صد در صد اثر بخش فرهنگی از نوع انقلابی و اسلامی نگاه کنیم دولت باید به وظیفه حمایتی خود در غالب نهادها و دستگاه های زیر ربط عمل کند و حامی این حرکت عظیم باشد.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۸۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

علی رضا احسان دوست جانشین بسیج اساتید استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج در رابطه با اردوی راهیان نور و ارزیابی اقدامات بسیج در این راستا گفت:  یکی از برنامه های بسیج مدیریت و هدایت سفرهای زیارتی به مناطق عملیاتی است و بسیج در ایجاد این حرکت و فرهنگ سازی حرکت به مناطق جنگی بسیار موفق عمل کرده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اردوی راهیان نور حالا دیگر جای خودش را در بین مجموعه سفرها باز کرده است افزود: بسیج با ایجاد فضای یادمان و زیر ساخت های قوی که قبلا وجود نداشت باعث ایجاد اثر بخشی بیشتر در این حوزه شده است.

احسان دوست در پاسخ به اینکه چه کمبودهایی در اردوهای راهیان نور وجود دارد که باید برطرف شود گفت: از زمانی که بعد از جنگ تحمیلی این اردو و سفر به مناطق جنگی شکل گرفت کمبودهایی وجود داشته که به مرور برطرف شده اند اما مهمترین مساله ای که وجود دارد حمایت همه جانبه دولت نسبت به این حرکت عظیم است که معتقدم مورد بی مهری قرار گرفته است. اگر به راهیان نور به عنوان یک برنامه صد در صد اثر بخش فرهنگی از نوع انقلابی و اسلامی نگاه کنیم دولت باید به وظیفه حمایتی خود در غالب نهادها و دستگاه های زیر ربط عمل کند و حامی این حرکت عظیم باشد.

وی در پایان استقبال مردم اصفهان خصوصا اساتید دانشگاه را نسبت به سال های قبل بهتر دانست و افزود: هدف ما در اردوی راهیان نور و اعزام اساتید به آن کیفی سازی بود.

ارسال نظرات