خبرهای داغ:
یک زائر بسیجی تاکید کرد: پیام ما به رهبر انقلاب این است که ما نیز آماده ایم همچون شهدا جان ناقابل خود را در راه این انقلاب تقدیم نماییم یک پیام هم به استکبار جهانی که تا همیشه پشتیبان ولایت خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۴۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، جلال کریمی یکی از بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین هدف از حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب را تجدید پیمان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها، آشنایی با شهدا و سیره زندگی ، آشنایی با جبهه مقاومت اسلامی، اعلام آمادگی خود به رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: این اردوها تأثیر بسزایی در روحیه افراد داشته و خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بی شک امید اول مقام معظم رهبری در همه عرصه ها بسیج می باشد و بسیج و بسیجیان ثابت کرده اند که در هر عرصه ای که وارد شوند پیروزی ازآن انقلاب است و مباحث فرهنگی نیز از این امر مستثنی نیست.

این زائر گفت: بسیج می تواند با تشکیل گروه های فرهنگی گروه های فعالیت در فضای مجازی روشنگری روشهای جنگ نرم دشمن نقش موثری در این امر داشته باشند.

کریمی یادآور شد: آشنایی با زندگی شهدا می تواند به عنوان یک عامل مهم برای مقابله با جنگ  نرم دشن باشد.

وی یادآور شد: پیام ما به رهبر انقلاب ان است که ما نیز آماده ایم همچون شهدا جان ناقابل خود را در راه این انقلاب تقدیم نماییم یک پیام هم به استکبار جهانی که تا همیشه پشتیبان ولایت خواهیم بود و آنها نخواهند توانست ما را از شهدا و راه شهدا جدا کنند.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: لمس سختی های زندگی در این مناطق و موقعیت آب  و هوایی در کنار مرور خاطرات و بیان رشادت ها و معنویات شهدا می تواند بیانگر هدف والای شهدا باشد.

 

4001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها