خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین گفت: به همه پیشنهاد می کنم که حتما برای یک بار هم که شده به این مناطق سفر کنند و با این مناطق آشنا شوند.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۴۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

علیرضا کبیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:هدف از این اردوها ابتدا آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بود اما رفته رفته هدفم تغییر کرد وشیفته و عاشق این مناطق و شهدای این مناطق شدم همین شد که سه سال پیاپی به این مناطق سفر کردم.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به این مناطق پا گذاشته اند رفته رفته با رشادت های رزمندگان آشنا می شوند و همین افراد پس از این سفر به شهرهای خود سفر کرده و از رشادت های این مردان راستین سخن به میان می آورند و مردم را از رشادت های رزمندگان آشنا می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شید اصفهان قزوین در ادامه یادآور شد: دنیا هیچ ارزشی ندارد و آدمی باید برای رسیدن به خداوند باید از چیزهای فراوان گذشت کند و به ارزشهای معنوی برسد که درس ایثار، فداکاری، رشادت و ... را از شهداء می توان آموخت.

وی در پایان عنوان کرد: به همه پیشنهاد می کنم که حتما برای یک بار هم که شده به این مناطق سفر کرده و با این مناطق آشنا شوند و سپس به عنوان راویان هدایت و آشنا کردن مردم به این مناطق کوشا باشند و جزء بهترین سفرهای زندگی من همین سه سال سفر به راهیان نور هم از نظر معنوی و تفریحی بود.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها