خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم:

سفر راهیان نور اقدامی بر علیه جنگ نرم دشمن است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)طارم گفت: سفر راهیان نور اقدامی بر علیه جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۲۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: هدف از حضور ما یاد کردن شهدا و حفظ اسلام و آرمانهای حضرت رسول (ص) و اهل بیت (ع) است.

وی به سیره زندگی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این حضرت همواره و در سخت ترین شرایط یاور و پشتیبان ولایت بود و شهدای ما هم همین اهداف را دنبال می کردند و برای زنده نگه داشتن اسلام و نظام از جان و مال خود گذشتند تا امروزه ما در سایه امنیت و آسایش زندگی کنیم.

عسگری غنچه اظهار داشت: زائرین با حضور خود در این مناطق شاهد رشادت ها و فداکاری ها و جان گذشتگی ها رزمندگان خواهند بود و اینکه چگونه به امام و رهبرشان لبیک گفتند و در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به متقارن بودن راهیان نور با  ایام فاطمیه استقبال مردم از راهیان نور بیشتر شده و مردم حضور پر شوری در این مناطق دارند ما شرمنده شهدا هستیم انشاله که بتوانیم جبران زحمات شهداء را بکنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم افزود: شهداء به ما درس ایثار و از خودگذشتگی را می آموزند و همچنین سفر به راهیان نور اقدامی بر علیه جنگ نرم دشمن است که با حضور خود در همه صحنه ها دشمن را از خود نا امید می کنیم و همواره موجب یاس و نا امیدی دشمن می شویم.

وی به منطقه جنگی طلائیه اشاره کرد و گفت : طلائیه واقعا طلاست چرا که خاکش آغشته به خون سردارانی چون شهید همت، برادران باکری و... است که مظلومانه به شهادت رسیدتد.

عسگری غنچه اظهار داشت: یکی از نقاط عطفی که در تاریخ ایران باقی خواهد ماند همین دوران دفاع مقدس است که شهدای ما در سایه ایمان و توکل به خدا و در سایه پیروی از منویات ولی زمان حرکت می کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم در پایان گفت: ما از شهدا عاقبت بخیری را می خواهیم همانطور که خودشان عاقبت بخیر شدند شهدا همچون شمع فروزانی راهنمای مردم و کشور عزیزمان هستند .

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها