خبرهای داغ:
رئیس میراث فرهنگی شهرستان رزن خبر داد
مدیر میراث فرهنگی شهرستان رزن از بازدید بیش از 4 هزار نفر از اماکن متبرکه و امامزادگان به ویژه امامزاده اظهر(ع) درگزین در تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۸۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، زارعی با بیان اینکه جهت اسکان مسافرین یک باب مدرسه با همکاری آموزش و پرورش تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در طول تعطیلات نوروزی از 25 اسفند تاکنون 500 نفر اسکان در این مدرسه و 100 نفر اسکان در مهمانپذیر شهرستان به عمل آمده است.

وی تعداد اسکان در کمپینگ و کنار جاده‌ها را بیش از 2 هزار نفر برآورد کرد و افزود: ایجاد بازارچه نوروزی صنایع دستی میراث فرهنگی شهرستان با تنوع 10 رشته هنری و غرفه فرهنگی در پارک ملت رزن از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی تسهیلات سفر در شهرستان بوده است.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان رزن تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت در پارک ملت و تمام مساجد بین راهی شهرستان و اجرای برنامه های مذهبی در ایام شهادت بانوی دو عالم در ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌ها اجرایی در این ایام بوده است.

وی برپایی دو ایستگاه پلیس در رزن و یک ایستگاه در دمق ودر قروه، 2 کمپینگ موقت در رزن و یک کمپینگ در دمق و قروه را از اقدامات دیگر ستاد سفر شهرستان نام برد.

زارعی بازدید از اماکن متبرکه و امامزادگان به ویژه امامزاده اظهر(ع) درگزین را بیش از 4 هزار نفر در روزهای گذشته از آغاز سفرهای نوروزی عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت 10 هزار اقلام فرهنگی و معرفی شهرستان و استان در بین مسافران اعم از نقشه، بروشور، سی دی توزیع شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده و بدون اعلام قبلی فرماندار و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در ایام نوروز خاطرنشان کرد: برگزاری تعزیه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بیش از یک هزار نفر بازدیدکننده از نقاط مختلف کشور از دیگر رویدادهای مهم شهرستان در زمینه گردشگری و سفر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات