خبرهای داغ:
جانشین بسیج فرهنگیان کشور گفت: فعالیت های صورت گرفته در راستای اجرای اجلاسیه شهدای شاهرود مصداق بارز همدلی و همزبانی مسئولان و مردم این شهرستان است.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
عباس مطهری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در اول تا سوم اردیبهشت و اهمیت برگزاری اجلاسیه شهدا اظهار کرد: اجلاسیه بزرگداشت بیش از هزار شهید خطه شهیدان، گلدشت شعور، شهود و شهادت شهرستان با صفای شاهرود است.

جانشین بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به بیان رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانی می فرمایند«بزرگداشت شهدا برای آینده این کشور حیاتی و ضروری است،جلسات بزرگداشت ادامه حرکت جهادی و ادامه شهادت است».

وی افزود: یاد آنان که در بیع شیرین با رب العالمین، به نشاط و حیات واقعی رسیدند و رهروان را بشارت دهند که در طریق ولایت حق،خوف و حزن معنی ندارد.

جانشین بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: تلاش ما این است که به قدر تشنگی از دریای خیر، برکت، هدایت و معرفت شهدا سیراب شویم و به همت و تلاش دلدادگان شهیدان، بیش از پیش شهادت معنا، شهید معرفی و فرهنگ شهادت ماندگار شود.

وی با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال به همزبانی و همدلی اظهار کرد: رهبر انقلاب بر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تأکید دارند و برگزاری این اجلاسیه در شهرستان می توان مصداقی از این همدلی و همزبانی شود که شهدا سبب آن شده اند.

مطهری عنوان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس همدل و همزبان بودند و پیرو ولایت مطلقه بوده و تمام تلاش آنها این بود تا اسلام و میهن عزیز ما سربلند شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا این اجلاسیه به نحوه احسن و مطلوب برگزار شود، افزود: شهدا سبب شده اند تا همه در کنار یکدیگر برای اتحاد و همدلی تلاش کنند و این خصوصیت شهدای ما است که بعد از شهادتشان نیز این خصوصیت ها پابرجاست و هر کجا نام شهدا بیان شود، این اتحاد و همدلی می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها