جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

تاکید مقام معظم رهبری بر حل مشکلات اقتصادی کشور

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مجموعه سپاه نسبت به صحبت‌های مقام معظم رهبری نگاهی تعبدی دارد، افزود: رهبری خواسته است که مشکلات اقتصادی کشور حل شد و این به عنوان امری ضروری برای سپاه است.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۵۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد عبدالله‌پور، جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در همایش مجمع عالی بسیج کارگری استان، اظهار کرد: نامگذاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای هر سال انجام می‌دهند، کاری کارشناسی است که توسط مجموعه‌هایی در دست ایشان، انجام می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری برای سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی، گفت: وجود با هم این سه مؤلفه سبب می‌شود هیچ مشکلی در کشور نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل ما اقتصادی نیست بلکه فرهنگی است، تاکید کرد: همه باید با مصرف داخلی و همدلی بیشتر، مشکلات خود را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه نسبت به صحبت‌های مقام معظم رهبری نگاهی تعبدی دارد، افزود: رهبری خواسته است که مشکلات اقتصادی کشور حل شد و این به عنوان امری ضروری برای سپاه است.

وی به توان مالی خوب در قرارگاه اقتصادی سپاه اشاره کرد و گفت: بنیاد تعاون بسیج و سپاه و مجموعه عظیم جوانان خوش‌فکر در حوزه بسیج جامعه مهندسین، صنعت، معدن و کشاورزی ظرفیت‌های مهمی در این مجموعه انقلابی است که بسیج کارگری و هیئت رئیس مجمع عالی این قشر باید از این توانمندی استفاده کند.

وی اذعان کرد: توانایی سپاه و بسیج بسیار بالاست و حتی اگر یک کارخانه 100 یا 200 نفره فعال شود، کار بزرگی است.

ارسال نظرات