آقاي هاشمي به من گفت سه مرتبه و زمان هايي كه حضرت امام(ره) از مبارزه نااميد شده بودند من از تهران تا نجف رفتم تا ايشان را براي ادامه تشويق كنم و موفق هم شدم...
کد خبر: ۸۵۰۷۳۴۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

در حالی که در طول تاریخ مبارزات ضد استبدادی ملت ایران، احدی به استحکام و عزم و اراده امام خمینی(رض) نرسیده و نخواهد رسید، روزنامه جهان صنعت در اظهاراتی سراسر توهین و دروغ به نقل از برادر حجه‌الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی مدعی شد؛ امام خمینی در طول سالهای مبارزه علیه طاغوت سه بار از مبارزه مایوس شده بوده و این اکبر هاشمی بوده که با تشویقهایش امام خمینی را از یاس نجات داده است!!!

ويژه نامه نوروزي روزنامه "جهان صنعت" در مصاحبه اي با "محمد هاشمي" به نقل از خبرنگارش چنين نوشت: "آقاي مرعشي هم مي گفتند كه يك بار به آقاي هاشمي گفتم براي چه اينقدر زحمت مي كشيد؟ به استراحت بپردازيد؛ آقاي هاشمي به من گفت سه مرتبه و زمان هايي كه حضرت امام(ره) از مبارزه نااميد شده بودند من از تهران تا نجف رفتم تا ايشان را براي ادامه تشويق كنم و موفق هم شدم"

گفتنی است تاکنون هیچ مرجع قانونی‌ای نسبت به این توهین و دروغ آشکار که چهره مبارزاتی امام خمینی(رضوان الله علیه) را زیر سایه‌ی کسی قرار داده که رسما از دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه 88 حمایت نموده است، هیچ واکنشی نشان نداده است!
ارسال نظرات