نامه شورایی تبیین مواضع بسیج دانشجویی به رئیس جمهور؛
امروز مطالبه جدی دانشجویان انقلابی به نمایندگی از مردم انقلابی ایران اسلامی آن است ، تا زمانی که رئیس جمهور ترکیه رسما از ملت بزرگ ایران و نیز ملتهای منطقه عذر خواهی نکرده و تازمانی که شریک ریخته شدن خون هزاران بی گناه در کشورهای منطقه است از سفر ایشان به خاک ایران اسلامی جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۳۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشوردر نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر روحانی نوشت: خبرها از سفر آقای رجب طیب اردوغان، شخصی که در مدت اخیر مواضع توهین آمیزی نسبت به مسئولین و سیاست های ایران اسلامی داشته، به کشورمان حکایت می کند. بی تردید دراین مقطع زمانی یکی از مصادیق تحقق شعار سال، شنیدن پیام ملت است که دولت به عنوان کارگزار  و مسئول تحقق اراده ملت، اجازه ی ورود فرد هتاکی مانند آقای اردوغان به کشور را ندهد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهور، جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی

سلام علیکم؛

با تبریک سال جدید فاطمی (سلام الله علیها) که با تدبیر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بنام " دولت وملت، همزبانی و همدلی" نامگذاری گردیده و جنابعالی نیز در اولین جلسه هیات دولت نسبت به تحقق کامل آن تاکید نمودید.

آن گونه که مستحضرید معادلات منطقه به سمتی پیش رفته که مرزبندی بین جبهه حق و باطل، جبهه مظلومین و جبهه نظام سلطه ، جبهه مردم و جبهه دولتهای دست نشانده بیش ازپیش مشخصتر و عیانتر می گردد. این نکته جز بدیهیات است که هر که مدافع حق و در کنار مردم مظلوم کشورها باشد مورد احترام ملتها قرار میگیرد. قاعدتا قرار گرفتن نظام و مردم ایران اسلامی در کنار ملتهای رنج دیده و مورد غضب نظام سلطه محبوبیت و ضریب نفوذ آنرا در میان ملتها افزایش خواهد داد و این نکته ای است که در سوریه و عراق و بحرین و یمن و... می توان مشاهده نمود.

این واقعیت  نه بر اساس فرمولهای سیاسی غرب زده  و سکولاریستی  بلکه بر اساس موازین اخلاق  اسلامی و قواعد سیاست خارجه ی ملهم از آموزه های اسلام ناب و مستولی در گفتمان امام( ره) و رهبری تحقق می یابد و بی شک ملتها فرق بین اقدامات پوپولیستی و اقدامات همراه با اعتقاد، دلسوزی و بدور از عوام فریبی را خوب می دانند. 

امروز انقلاب اسلامی و مردمی یمن عمق علاقه مردم کشورهای مظلوم به انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشاند واین موضوعی است که به هیچ وجه خوشایند سیاستمداران غربزده ی منطقه واربابانشان نیست. این نکته ای است که سران وابسته کشورهای منطقه و سران نظام سلطه بدون هیچ پرده ای با ادبیات مختلف  به آن اعتراف می کنند. البته با توجه به عصبانیت ایشان از صدور انقلاب اسلامی،  ادبیاتهای انتخاب شده برای تحت الشعاع قرار دادن  و کمرنگ نشان دادن قدرت نرم انقلاب اسلامی است که نمونه آنرا در سخنان اخیر رئیس جمهور ترکیه مشاهده نمودیم.

جناب رئیس جمهور

خبرها از سفر آقای رجب طیب اردوغان، شخصی که در مدت اخیر مواضع توهین آمیزی نسبت به مسئولین و سیاست های ایران اسلامی داشته، به کشورمان حکایت می کند. بی تردید دراین مقطع زمانی یکی از مصادیق تحقق شعار سال، شنیدن پیام ملت است که دولت به عنوان کارگزار  و مسئول تحقق اراده ملت، اجازه ی ورود فرد هتاکی مانند آقای اردوغان به کشور را ندهد. فردی که توهین به ملت ایران و تقویت تروریست های داعش و تقویت سیاست های خصمانه امریکا و اسرائیل در منطقه  را  در کارنامه خود دارد  نمی تواند میهمان خوبی برای  کشور انقلابی ما باشد. حضور ایشان در ایران اسلامی ناخواسته تقویت سیاست های غلط آقای اردوغان و مواجهه زشت ایشان با محور مقاومت و مردم مظلوم کشورهای منطقه را بهمراه خواهد داشت.

امروز مطالبه جدی دانشجویان انقلابی به نمایندگی از مردم انقلابی ایران اسلامی آن است ، تا زمانی که رئیس جمهور ترکیه  رسما از ملت بزرگ ایران و نیز ملتهای منطقه عذر خواهی نکرده و تازمانی که شریک ریخته شدن خون هزاران بی گناه  در کشورهای منطقه است از سفر ایشان به خاک ایران اسلامی جلوگیری شود.

والعاقبة للمتقین...
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور
ارسال نظرات