مسئول گروه های جهادی خواهران بسیج دانشجویی استان البرز خبرداد
مسئول گروه های جهادی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز گفت : همزمان به تعطیلات نوروز 94 تعداد 19 گروه در قالب 7 قرارگاه جهادی به مناطق محروم کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، نرگس دهقان در گفتگو با خبرنگار بسیج  گفت : همزمان با برگزاری اردوهای جهادی در ایام تعطیلات نوروز 94 ، دانشجویان جهادگر استان البرز نیز همچون دیگر استان ها به مناطق محروم کشور در قالب 19 گروه جهادی اعزام شدند.

 

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را همدلی و یاری رساندن به مردم نیازمند دانست و گفت : با برگزاری اردوهای جهادی می توان با ایجاد همدلی و یاری رساندن به نیازمندان در مناطق محروم سراسر کشور امکانات حداقلی رابرای آنان فراهم کرد.

 

مسئول گروه های جهادی خواهران بسیج دانشجویی استان البرز خاطر نشان کرد : این قرارگاه ها که متشکل از بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز می باشد با اعزام بیش از 900 نفر به اردوهای جهادی از تاریخ 22 اسفند 93 لغایت 15 فروردین 94 در استان های کردستان، کرمانشاه، البرز، خراسان رضوی، خوزستان و خرمشهر اردوهای جهادی را برگزار می کنند.

 

دهقان به عرصه های فعالیت های گروه های جهادی اشاره کرد و گفت : دانشجویان جهادگر البرزی در عرصه های مختلف فرهنگی ، عمرانی ، آموزشی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی به فعالیت می پردازند.

وی در پایان گفت : برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) ، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، برگزاری کلاس های آموزی، مشاوره ، آموزش احکام و قرآن ، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و... از جمله اقداماتی است که توسط خواهران جهادگر دانشگاه ها در مناطق محروم در حال اجرا می باشد..
ارسال نظرات
پر بیننده ها