محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ملت ما امروز در مقابل تمام هجمه های سنگین نظام سلطه جهانی مقاومت و ایستادگی کرده به برکت خون شهدا و فرهنگ شهادت و استقامت است.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۲۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: اگر ملت ما امروز در مقابل تمام هجمه های سنگین نظام سلطه جهانی مقاومت و ایستادگی کرده به برکت خون شهدا و فرهنگ شهادت و استقامت است.
سعیدی با اشاره به اینکه مردم ما همواره قدردان نعمت های خداوند از جمله نعمت بزرگ "فرهنگ شهادت" بوده اند افزود: مردم همه ساله در محلی که محل عروج شهدا و نزول ملائکه است حضور پیدا می کنند و هم از نزدیک با رشادت ها و شجاعت ها و ایثار شهدا آشنا می شوند و هم با حضور دراین عرصه و فضای معنوی و روحانی در اقیانوس پاک و زلال تمام حس و وجودشان را سرشار از نورانیت و معنویت می کنند.

سعیدی افزود: بسیج در اوج غربت کار اعزام کاروان های راهیان نور را آغاز کرد یعنی شاید زمانی که بعضی ها فکر می کردند که دفاع مقدس و فرهنگ شهادت از یاد و خاطره ها رفته و از این فرهنگ دیگر چیزی جز اسامی در کوچه ها باقی نمانده است.

وی ادامه داد: الحمد لله به برکت خون شهدا این برنامه روز به روز قوی تر شد و خدا هم خیر وبرکت داد و به فضل پروردگار امروز ما شاهد هستیم که با تمامی کمبودها و مشکلاتی که من خودم در جریان آنها هستم بسیج توانسته هم این یادمان ها را احیا کند و هم مقدمات پذیرایی اززائرین را از همه جهات چه مسائل بهداشتی و آموزشی و و محل اسکان و حمل و نقل و ترابری و تغذیه و ایمنی و چه پیام های فرهنگی فراهم کند .

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درخاتمه با بیان اینکه هماهنگی بین بخشی کاروان های راهیان نور کار مشکلی است گفت: فعالیت بسیج در این زمینه قابل تقدیر است و من به نوبه خودم از اقدامات خالصانه و زحمات عزیزان در مجموعه بسیج سپاسگزاری می کنم.


ارسال نظرات