خبرهای داغ:
جامعه مدرسین با محکوم کردن تجاوز آل سعود به یمن:
کد خبر: ۸۵۰۷۳۱۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی تجاوز رژیم آل سعود به کشور یمن اطلاعیه ای صادر کرد و خواستار توقف فوری حملات وحشیانه به این کشور اسلامی شد.


متن اطلاعیه جامعه مدرسین که به امضای آیت الله محمد یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته، به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیداری اسلامی سرآغاز رویش موج جدید اسلام‌خواهی مردمی در منطقه شده است، ملت‌های مظلوم منطقه براساس تعالیم اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) که دارای بینش اجتماعی و سیاسی پر محتوا و غنی بوده و به علت فشارهای استکبار جهانی و استعمار و استثمار داخلی به تنگ آمده و فریاد اسلام‌خواهی و آزادی را سر داده‌اند.

در این برهه حساس تاریخی، سرزمین‌های اسلامی از سوریه، عراق و دیگر کشورها در آتش تکفیر و تروریستهای داعش می‌سوزد اقدام رژیم آل سعود در تجاوز به کشور یمن که منجر به شهادت شماری از مردم از جمله زنان و کودکان گردید، موجب شعله‌ور‌تر شدن این آتش در منطقه شده و این در حالی است که این تجاوزات با حمایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و سیاستهای چندگانه آنها تحت لوای قوانین مفتضحانه بین‌الملل صورت می‌گیرد.


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام تجاوزکارانه که توسط عربستان سعودی و متحدانش صورت گرفته است را به شدت محکوم نموده و آن را دخالت آشکار در امور کشور یمن دانسته و از آنها می‌خواهد هر چه سریعتر به این حملات پایان داده و بگذارند مردم یمن خودشان برای کشورشان تصمیم بگیرند.

در پایان برای شهدای این تجاوز علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند متعال خواستاریم.


و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها