رئیس بسیج اصناف استان تهران:

نقش شهدای اصناف در جنگ تحمیلی بازشناسی شود

رئیس سازمان بسیج اصناف استان تهران گفت: نقش شهدای اصناف در جنگ تحمیلی به ویژه در برهه کنونی باید بازشناسی شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۰۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر کافی رئیس سازمان بسیج اصناف استان تهران در نشستی با شماری از مسئولان شهرستان پردیس اظهار داشت: یادواره شهدای اصناف با توجه به برنامه‌ریزی که در سطح استان تهران صورت گرفت، امسال در تمام 15 شهرستان استان تهران از جمله شهرستان پردیس برگزار شد.

وی تصریح کرد:‌ این یادواره‌ها ویژه شهدای اصناف بود که توسط سازمان بسیج اصناف سپاه سیدالشهدای استان تهران در راستای کنگره ملی 10 هزار شهید اصناف برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان تهران افزود: از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج اصناف سپاه سیدالشهدای استان تهران، می‌توان به برگزاری پیاده‌روی خانوادگی شهدای اصناف اشاره کرد.

وی افزود: تمام نواحی سراسر کشور باید برنامه تجلیل از شهدای اصناف را در شهرهای خود برگزار کنند و در همین راستا، در شهرستان پردیس این مراسم با کیفیت بالا برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان تهران در خصوص نقش شهدای اصناف در جنگ تحمیلی گفت: حضور و نقش بسیار زیاد این شهدا در خطوط مقدم جبهه‌ها در یادواره شهدایی که برگزار شد، قابل لمس است.

کافی بیان داشت: تاکنون از 10 هزار شهید اصناف در کشور تقدیر شده که این نشان‌دهنده این است که اصناف نه‌تنها در پشت جبهه بلکه در خط مقدم جبهه‌ها و در صفوف مختلف جنگ حضور داشتند لذا امیدواریم چیزی که به عنوان تکلیف و وظیفه ما قرار دارد را در قبالشان انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار