خبرهای داغ:
حجة الاسلام والمسلمين تويسركانى مطرح کرد؛
پروژه پيچيده و انشاءالله كور و ناكام ضدانقلاب، گره زدن دولت برآمده از بطن ملت به كودتاگران و دشمنان ملت است.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۹۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
خبرگزارى بسيج - سرويس سياسى: حجة الاسلام والمسلمين تويسركانى نماينده ولى فقيه در سازمان بسيج مستضعفين رسالت خبرگزارى بسيج را نسبت به شعار سال ٩٤ تبيين كرد.
به گزارش خبرنگار سرويس سياسى خبرگزارى بسيج حجة الاسلام تويسركانى با اشاره به سخنان ولى امر مسلمين در آغاز سال جديد گفت: اكنون رسالت سنگينى بر دوش رسانه هاى ولايى خصوصا خبرگزارى رسمى سازمان بسيج مستضعفين است.
وى در تشريح اين مطلب خاطرنشان كرد: نخستين كارى كه به صورت ويژه بايد صورت پذيرد، اين است كه به سراغ كارشناسان متدين و انقلابى رفته و در مورد ابعاد پيام نوروزى امام خامنه اى، مسئوليتهايى كه ناشى از نام گذارى سال ٩٤ بر عهده مردم و نخبگان و دولت خواهد بود و نهايتا؛ مطالبه گرى مدام اين شعار كليدى از همه نيروهاى اثرگذار در تحولات جامعه، گفتگوها و تحليلهاى كارشناسانه اخذ شود.
مسئول حوزه نمايندگى ولى فقيه در سازمان بسيج در تشريح دومين ماموريت رسانه ها با عنايت به نامگذارى سال ٩٤ ادامه داد: امروز كسانى از عناصر جريان برانداز و فتنه گران سعى دارند دولتى كه از بطن ملت بيرون آمده را به جرياناتى كه دشمنى خود با راى ملت و مطالبات مشروع و انقلابى مردم ايران را بارها و بارها به نمايش گذاشته اند، گره زده و از اين رهگذر، دولت و ملت را به سمت جدايى از يكديگر سوق دهند. اين همان پروژه پيچيده ضدانقلاب است كه اگر ما به رسالتمان در قبال حفظ و استمرار همدلى و همزبانى دولت و ملت به درستى عمل نماييم خط ضدانقلاب را كور كرده ايم. رسانه هاى ولايى و انقلابى - خصوصا خبرگزارى بسيج - موظفند با نهايت بصيرت و هوشيارى اين خط باطل و بى بنياد را بسوزانند. همه ما بايد در مواجهه با دولت مراقب باشيم كه به همدلى و همزبانى ملت و دولت لطمه اى وارد نشود.
ايشان با تاكيد بر اين نكته كه نقد دولت همواره مورد تاييد و تاكيد ولى امر مسلمين بوده به حد و مرز نقد دولت اشاره كرد و افزود: نقد دولت اولا بايد منصفانه باشد. ثانيا همواره بايد جانب ادب را نگه داشت و پا را از خط قرمز توهين و هتك و بى احترامى فراتر نگذاشت. و ثالثا اگر نقدى از جانب ما باعث ايجاد يا تقويت احساس بى اعتمادى عمومى به دولت شود از آنجايى كه نايب امام عصر(عج) صراحتا اينكار را نهى فرموده اند قطعا اقدام به چنين كارى براى ما حرمت شرعى خواهد داشت.
تويسركانى در پايان از همه اصحاب رسانه ها خواست تا با دقت و تيزبينى شرايط حساس ايران، منطقه و جهان را در نظر داشته باشند تا خداى ناكرده به جاى تقويت نظام در اين پيچ تاريخى خطير، قول و عملشان منتهى به تضعيف نظام نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها