جانشین بسج اساتید استان خوزستان در گفتگو با بسیج:
حسین شهریاری از رسانه های داخلی خواست تا درباره موضع گیریشان حول محور راهیان نور دقت بیشتی داشته باشند و افزود:رسانه ها مراقب باشند،در این ایام شاهد آن بودیم که موج گسترده ای علیه راهیان نور در برخی رسانه های داخلی به پیروی از رسانه های خارجی به راه افتاد که این مسئله به نوعی گل به خودی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۸۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

این استاد بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به منظم‌تر شدن وضعیت راهیان نور گفت: امسال بسیار مدون تراز سالهای گذشته عمل شد، در سالهای گذشته در استان خوزستان مشکلات بسیاری داشتیم اما امسال با همکاری بسیج در تهران و رایزنی هایی که با دانشگاه‌ها و وزارت خانه‌ها صورت پذیرفت و توافقاتی  که انجام گرفت ،مسیر بسیار هموار‌تر از سالهای پیش شد.
وی افزود: رایزنی‌ها نسبت به سال گذشته امکاناتی را فراهم آورد که شرایط را بسیار بهتر نمود و از لحاظ زمانی نیز انتخاب بازه زمانی مشخص باعث تمرکز انرژی و امکانات شد.
شهریاری با اشاره به حضور گسترده خوزستانی‌ها در اردو راهیان نور گفت: شرایط مطلوب باعث شده است استقبال بسیار گسترده باشد و امسال استان خوزستان به تنهایی ۱۶هزار نفر را از طریق داشگاه‌ها به اردوی راهیان نور اعزام کند.
همچنین تدارکات درست و تمرکز زمانی در کنار توافقات صورت گرفته با نهاد‌های مختلف باعث شد تا درپیاده روی ۵هزار نفری نیز هیچ مشکلی نداشته باشیم.
وی حضور گسترده مداحان و راویان در مناطق عملیاتی را از دیگر علل موفقیت بیشتر اردوی امسال راهیان دانست و گفت: امسال مداحان بسیار معروف و راویان متبحر در منطقه حاضر بودند، در سالهای گذشته پیگیری‌های زیادی برای استفاده از حضوراین افراد لازم بود اما امسال خوشبختانه طی برنامه مشخصی در منطقه حاضر شدند و همه توانستند از این امکان استفاده بهینه داشته باشند.
شهریاری وجود قرار‌گاه نور را باعث موفقیت راهیان نور دانست و گفت: قرار گاههای نور ایجاد شده اگر پشتیبانی شود و در تک تک شهرستان‌ها ایجاد شود اثار و برکات زیادی خواهد دشت و ضربه مهلکی به دشمن می‌زند.
جانشین فرماندهی بسیج اساتید استان خوزستان اظهارداشت: دشمن حضور گسترده مردم در اردو‌های راهیان را می‌بیند و متجه است این افتراق نسلی که بدنبال ان است هرروز کمتر اتفاق می‌افتد و با بیانات رهبری در باره اردوی راهیان نور حبابی که این دشمنان ساختهاند ترکیده است و از این حیث احساس ناامنی کرده‌اند.
شهریاری تصریح کرد: این رسانه‌ها مواردی مثل نبود امکانات و یا نا‌امنی را مطرح می‌کنندو با این کار به چیدن پازل دشمن کمک می‌کنند.
این استاد دانشگاه سهم اردوی راهیان نور را در فضا سازی ۶۰در صد دانست و گفت: باقی سهم رسانه هاست که در این راستا تلاش کنند و روی کار مانور دهند زیرا پرداختن به این موضوع باعث می‌شود نقشه دشمنان نقش براب شود.
وی تصریح کرد: تخریب فضای رسانه از داخل و خارج از کشور باعث می‌شود ذهن مردم درگیر شده پازل هوشمندانه‌ای که دشمن طراحی کرده است چیده شود.
شهریاری در پایان از رسانه‌ها خواست با قلم برای خنثی سازی این طرح شوم فعالیت کنند.
ارسال نظرات