در مناطق محروم سیستان و بلوچستان؛

۶۰ دانشجوی دانشگاه امام صادق اردوی جهادی برگزار کردند

تعداد ۶۰ دانشجوی دانشگاه امام جعفر صادق (ع) تهران با حضور در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اردویی جهادی را در این منطقه برپا کردند.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۶۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،تعداد ۶۰ دانشجوی دانشگاه امام جعفر صادق (ع) تهران با حضور در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اردویی جهادی را در این منطقه برپا کردند.

در این اردوی جهادی که در روستای جعفرآباد بخش بمپور شهرستان ایرانشهر برگزار شده است، دانشجویان در حال ساخت یک دبیرستان دخترانه برای دانش‌آموزان دختر هستند.

مهدی جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همین باره گفت: تاکنون دانش آموزان دختر این روستا برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان باید مسافتی۲۰ کیلومتری را تا مرکز بخش طی و یا بطور کلی ترک تحصیل می کردند.

وی افزود: این گروه جهادی یکی از ۸ گروه جهادی متعلق به خارج از استان سیستان وبلوچستان است که به منظور ارائه خدمات آموزشی، عمرانی و بهداشتی به این خطه سفر کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیش از هزار دانشجوی بسیجی در قالب ۱۸ گروه جهادی شهید احمد کاظمی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم محروم نقاط مختلف این استان هستند .

گفتنی است روستای جعفرآباد بخش بمپور در ۴۳ کیلومتری شهرستان ایرانشهر و در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

ارسال نظرات