فرماندار اشکذر خبر داد:

اسکان بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی در اشکذر

بیش از 14 هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی شهرستان اشکذر اسکان یافتند. رییس ستاد خدمات سفر اشکذر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 14 هزار و 500 نفر از مسافران نوروزی در این شهرستان پذیرش و اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۶۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی” فرماندار اشکذر، افزود: این تعداد مسافر نوروزی در مدارس، مهمانسراها و دیگر اماکن شهرستان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی ادامه داد: در محل پارک اشکی اشکذر نیز تعدادی از دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی و خدمات رسانی از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی ، شهرداری و دیگر نهادها مستقر شده و به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند و تاکنون دو هزار بروشور راهنمایی مسافران توزیع شده است.
فرماندار اشکذر گفت: به صورت مستقیم تعداد یکصد نفر از عوامل و دست اندرکاران سفرهای نوروزی این شهرستان مشغول ارائه خدمت به مسافران عزیز از اقصی نقاط کشور هستند و تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی گزارش نشده است.
شاه حسینی در ادامه با اشاره به اینکه روز یکشنبه نهم فروردین ماه به عنوان روز شهرستان اشکذر نامگذاری شده است، افزود: در این روز برنامه های زیادی از جمله برنامه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی در نظر گرفته شده است. وی پخت غذای محلی، مسابقات ورزشی از جمله ورزش باستانی، بازدید از اماکن و بافت قدیم و… را از دیگر برنامه های این روز برشمرد.اشکذر در ۲۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار