یک اتفاق فرهنگی خوب برای دارالعباده؛
امسال بهار دارالعباده یک خبر خوب را هم با خود همراه داشت، امید که این اتفاق مثبت سرآغار نشر کتب مفید در این آشفته بازار وضعیت نشر کتاب کشور باشد.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۶۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازعصرفرهنگ، تعطیلی روزهای دلپذیر آغازین بهار تا حدودی فراغت از روزمرگی ها را هم با خود به ارمغان می آورد. مطالعه همیشه یکی از بهترین و مفیدترین راه ها برای استفاده از اوقات فراغت بوده است.چه خوب است که از وقت های آزادی که به لطف نوروز نصیب ما می شود نهایت استفاده را ببریم.

 

امسال بهار دارالعباده یک خبر خوب را هم با خود همراه داشت، امید که این اتفاق مثبت سرآغار نشر کتب مفید در این آشفته بازار وضعیت نشر کتاب کشور و همچنین یار مهربان فراغت اهالی خوب دارالعلم یزد باشد.

 

مسئول انتشارات بهشت دارالعباده وابسته به موسسه قرآن و عترت انصار ولایت یزد از چاپ کتاب «فقط به خاطر آسمان پرواز کن» خبر داد.

 

حسین زارع اظهار کرد: این کتاب به قلم حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد در قطع خشتی با طراحی بسیار زیبا تهیه شده است.

 

وی افزود: در این کتاب  نویسنده  سعی کرده است که برخی از مفاهیم را از منظری تازه رمز گشایی نماید و طعمی خوشایند در ذائقه فعال مخاطب به یادگار بگذارد. همچنین این مطالب به دلیل اینکه در ایام مقدسه فاطمیه(س) تهیه گردیده است با نگاهی عبرت انگیز به وقایع تاریخی آن زمان نیز پیوندی عاطفی خورده است.

 

وی در پایان افزود: علاقمندان می توانند با تماس با شماره 09140708085 این کتاب را تهیه فرمایند.

ارسال نظرات