علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: به برکت حضور گروه جهادی سفیران امید نماز جماعت با حضور پر شور اهالی بویژه جوانان و نوجوانان روستای سردنگ کومیز شهرستان رودان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار اعزامی استان تهران خبرگزاری بسیج؛ خانم روشنی مسئول گروه جهادی سفیران امید با بیان اینکه این روستا فاقد روحانی بوده، اظهار داشت: روحانی گروه جهادی هر روز نماز جماعت را در مسجد روستا برپا کرده و در کنار آن نیز حلقه های صالحین و کلاس های احکام برای روستائیان برگزار شده که استقبال خوبی از این برنامه ها شده است.

وی افزود: قبل از اعزام گروه اصلی، چند تن از اعضا برای انجام تبلیغات اعزام شدند که روستائیان بویژه بانوان مشتاق و چشم انتظار ورود جهادگران به روستای خود بودند. روشنی با اشاره به اینکه فقط در ماه های مبارک رمضان روحانی در این روستا حضور می یابد، خاطر نشان کرد: اهالی اکنون تقاضای اکید دارند که برای برپایی نماز جماعت به طور دائم در روستا روحانی به منطقه اعزام کنند و مردم در طول سال از برنامه های معنوی، سخنرانی های مذهبی و آشنایی با احکام و قرآن بهره ند شوند.

وی تصریح کرد: روز اول حضور در این روستا هنگام نماز ظهر تعدادی انگشت شمار در مسجد حضور داشتند اما برای اقامه نماز شب بیش از 80 نفر در مسجد حاضر شدند که این موضوع نشان از آمادگی روستائیان برای پذیرش برنامه های مذهبی و اسلامی دارد و آنها به شدت تشنه جذب مسائل اخلاقی و معنوی هستند. همچنین در ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سخنرانی مذهبی در این روستا برگزار شد که مورد استفاده و استقبال اهالی قرار گرفت.  

 

 

ارسال نظرات