علی حیدریان شهردار شهرستان ورامین خبرداد:
علی حیدریان شهردار شهرستان ورامین گفت:اعزام ۲۵۰ورامینی به راهیان نور
کد خبر: ۸۵۰۷۲۲۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج :با اشاره به برنامه های فرهنگی انجام شده در نوروز امسال در شهرستان ورامین اظهار داشت: مجموعه شهرداری ورامین تلاش کرده است تا نوروز امسال و برنامه های اجرا شده به مناسبت این ایام، رنگ و بوی فاطمی داشته باشد و بدین وسیله  ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی در جامعه گسترش یابد.

شهردار ورامین افزود: همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س)، دومین نمایشگاه سوگواره کوچه های بنی هاشم در ورامین به اجرا گذاشته شده و در ایام نوروز پذیرایی شهروندان و مسافران نوروزی با هدف آشنایی با سیره و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در ایام نوروز، تورهای یک روزه ورامین گردی به همت معاونت فرهنگ و اجتماعی شهرداری ورامین به صورت رایگان برای معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی ورامین ویِژه شهروندان ورامینی به مرحله اجرا درآمده است زیرا اعتقاد داریم که بسیاری از آثار تاریخی و فرهنگی ورامین به طور کامل به مردم شناسانده نشده است.

حیدریان اضافه کرد: همچنین در آستانه عید نوروز و همزمان با آغاز سال جدید بیش از ۲۵۰ ورامین در قالب چندین اتوبوس و با هدف آشنایی با مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند که بر اساس گزارشات دریافتی، این اردو مورد استقبال حاضران قرار گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از همه سرمایه های خود برای حفاظت از مرزهای اسلامی گذشتند و امروز وظیفه همه مردم و مسئولان است که از این فرهنگ و ارزش به خوبی دفاع کرده و اجازه ندهند دشمن به آن ضربه بزند.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری ورامین در روز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: شهرداری ورامین برای برگزاری مراسم باشکوه تجمع عزاداران فاطمی در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح و  آیین کم نظیر تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در شام شهادت این بانوی بافضیلت همکاری لازم را  کرده است.

منبع خبر:مهر

ارسال نظرات