خبرهای داغ:
پدر شهید صاحبکرم : از خداوند متعال آرزوی پیروزی اسلام و سربلندی رهبر معظم انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی ایران را خواستارم.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۱۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صبح پنج شنبه 6 فروردین 94 فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با حضور در بیت مبارک شهیدان قدرت الله ماندنی و محمد صاحبکرم ،‌ با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در منزل شهید قدرت الله ماندنی و جوار قبر مطهر شهید محمد صاحبکرم ،‌ یاد و خاطرات این دو شهید گرانقدر گرامی داشته شد .
پدر شهید صاحبکرم نیز در سخنانی کوتاه با آرزوی پیروزی اسلام و مسلمین گفت : از خداوند متعال آرزوی پیروزی اسلام و سربلندی رهبر معظم انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی ایران را خواستارم و دعا می کنم روز به روز بر عزت رزمندگان اسلام افزوده شود .
پدر شهید صاحبکرم وجود پاسداران و رزمندگان انقلاب را برای نگهداری از دست آوردهای انقلاب و شهدا لازم دانست و افزود : دعا نمیکنم که همرزمان فرزندم شهید شوند چرا که زنده بودن شما و نگهداری از اسلام ، ولایت و خون شهدا نیز همانند شهادت با برکت و لازم  ضروری است .
پرسنل سپاه سپیدان سپس با حضور در گلزار شهداء‌اردکان با قرائت فاتحه و نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای کربلا و شهدای سپیدان یاد شهدا را گرامی داشتند .




ارسال نظرات
پر بیننده ها