خبرهای داغ:
اسماعیلی گفت: با توجه به پتانسیل فارس و اعتبارات موجود در استان متاسفانه مسئولین استانی و دستگاههای مرتبط با بسیج سازندگی همکاری نمی کنند و همین امر باعث رفع محرومیت از استان شده است.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۱۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جهادگران عرصه سازندگی و خدمت رسانی فارس نورزو 94 خود را با حضور در مناطق محروم استان فارس شروع کردند.

عبدالحمید اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی فارس در جریان بازدید از روستای مرز بخش فورگ ازتوابع شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار تنویر اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی باهمکاری بسیج دانشجویی درسال گذشته توانسته بیش از60 گروه جهادی دانشجویی به استعداد بیش از سه هزار 200 نفر به مناطق محروم استان اعزام نماید که از این تعداد  5 گروه به استعداد 450 نفر در نوروز سال 93 به بخشهایی از فارس و استانهای سیستان وبلوچستان، کرمان و اهواز اعزام شدند و در نوروز امسال نیز گروههای جهادی در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند.

مسئول بسیج سازندگی فارس با اشاره به عدم همکاری دستگاههای مختلف در رسیدگی به مناطق محروم گفت: با توجه به پتانسیل فارس و اعتبارات موجود در استان متاسفانه مسئولین استانی و دستگاههای مرتبط با بسیج سازندگی همکاری نمی کنند و همین امر باعث رفع محرومیت از استان شده است. 

 اسماعیلی با طرح این سئوال که آیا استان فارس با این همه ظرفیت واستعداد های بالقوه می بایست این چنین گرد و غبار محرومیت بر چهره خود داشته باشد؟ افزود: عدم رسیدگی کافی و وافی در زمینه های مختلف مشکلات عدیده ای از جمله بیکاری، اعتیاد به مواد مخدر، طلاق، نداشتن سرپناه، نداشتن حسینیه و مسجد و بی سوادی را برای مردم بوجود آورده است.

وی با انتقاد از عدم حمایت از گروههای جهادی بیان داشت: آیا نباید گروههای جهادی که از دانشجویان، دانش آموزان حزب الله لبنان و دیگر هموطنان ایران اسلامی هستند را مورد حمایت و پشتیبانی قرار داد؟ 

وی با بیان اینکه عدم رسیدگی به مشکلات مردم باعث تهدیدات امنیتی می شود افزود: اگر به معضلات مردم رسیدگی نشود این کوتاهی ها موجب بروز مشکلات متعدد در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و امنیتی خواهد شد و بهتر است که دولتمردان در این خصوص تدبیری بیاندیشند. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: این سازمان بعنوان نماد خدمت رسانی و خدمت گذاری به مردم از همه ادارات، دستگاهها و نهادی های دولتی دعوت می نماید که با حضور در جمع گروههای جهادی درنقاط محروم مشکلات و محرومیت ها را لمس نموده و در خواست های مردم عزیز این استان را شنیده و فکری به حال آنها کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها