فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: راهیان نور بازخوانی حماسه ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۱۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در سرکشی از اردوگاه شهید شوکت پور در اندیشمک در جمع خادم الشهدای استان سمنان در این مقر اظهار کرد: حضور در مناطق و یادمان ها و زیارتگاه های مناطق جنگی نعمت است چرا که قدم به قدم از این خاک معطر به عطر حضور شهدا و متبرک به قدوم پاک شهیدان است.

وی با اشاره به استقبال پرشور و شعور مردم در تعطیلات نوروز همچون سال های گذشته افزود: راهیان نور اعلام یک باور است و مردم با حضور خود در مناطق عملیاتی جنگی با عمل خویش اثبات کرده اند که پای باورهایشان ایستاده اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان خاطراتی از شهدا گفت: باید فضای عمومی جنگ و ایثار و مقاومت، دعاها، شوخی ها و صفا و صمیمیت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای مردم بازگو شود.

سردار شاهچراغی با اشاره به اثرگذاری استغاثه رزمندگان به اهل بیت عصمت و طهارت گفت: یاد خدا و ائمه همواره یار و یاور رزمندگان بود و این همان رمز اصلی پیروزی حق بر کفر است که در دوران دفاع مقدس نیز و در عملیات های مختلف همین رمز عامل موفقیت رزمندگان بود.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال 94 با ایام فاطمیه را بسیار نیکو برشمرد و گفت: سالی که با نام زهرای اطهر(س) آغاز شود بی شک سالی پرخیر و برکت برای همه مردم است.

فرمانده سپاه استان سمنان در پایان خطاب به خادمان شهدا گفت: فرصت خدمتگذاری به شهدا و زائران آنها را برای خودسازی غنیمت بشمارید؛ چرا که این لباس نصیب و روزی هر کسی نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها