خبرهای داغ:
از 15 اردیبهشت ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری طرح گفتمان دینی در مدارس شهرستان تویسرکان

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از استمرار طرح گفتمان دینی با حضور اساتید مجرب استانی در مدارس این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۰۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدموسی جوکار با اشاره به استمرار طرح گفتمان دینی با حضور اساتید مجرب استانی در مدارس شهرستان تویسرکان اظهار داشت: این طرح در هنرستان‌ها و دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه این شهرستان از نیمه دوم اردیبهشت سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی با تقدیر از همکاری مثبت آموزش و پرورش شهرستان در راستای اجرای این طرح، اظهار امیدواری کرد:۵۰ گفتمان دینی در سطح مدارس و مساجد شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان برگزار شود.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه این طرح با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان روبرو است، عنوان داشت: طرح گفتمان های دینی در قالب گفتمان های طلاب، دانشجویی و دانش آموزی به صورت جلسات کارگاهی در سال جاری ادامه خواهد داشت.

جوکار در ادامه با اشاره به اینکه آسیب‌‌ها و معضلات اجتماعی تأثیرات منفی و مخربی روی فرآیند رشد و ترقی جامعه دارد، اضافه کرد: شناخت چنین عواملی می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی و تعامل هموار سازد.

وی عنوان کرد: معضلات در زمینه آسیب‌‌های اجتماعی، متنوع و گوناگون اما در جامعه کنونی افزایش طلاق، اعتیاد، کودکان کار و ارتباط های دختر و پسر از مهم‌ترین عوامل آن هستند.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستات تویسرکان ادامه داد: اگر به این آسیب‌‌ها به‌ موقع رسیدگی نشود، باعث افزایش جرم و جنایت در جامعه می شود و مخرب انضباط اجتماعی خواهند شد.

جوکار ابراز داشت: توسعه تبلیغات در رسانه‌ ها با موضوع پوشش‌ های اسلامی-ایرانی، تشکیل کارگروه‌ های تخصصی در راستای آسیب‌ شناسی چالش‌ های اعتقادی و اجتماعی، بهره‌‌گیری از افراد موثر و الگوهای صحیح برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه به‌ویژه در خانواده ‌ها، مربیان مدارس و تشکل‌های فرهنگی بر مسائل اعتقادی به خصوص موضوع حجاب و عفاف از راهکارهای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار