حماسه راهیان نور تداعی حماسه رزمندگان دفاع مقدس

حفظ روحیه جهاد و شهادت و ولایتمداری با حضور حداقلی در مناطق سرزمین نور موجب تقویت ایمان و بالا بردن عیار انسانیت و بندگی خالصانه است..
کد خبر: ۸۵۰۷۱۷۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

 



خبرگزاری بسیج مازندران، محمدبلباسی در گفت‏ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سپاه کربلا در اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در مجتمع شهید باکری خرمشهر در خصوص تأثیرات معنوی اردوهای راهیان نور در جوانان اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی، ایثارگری در جوانان با زیارت شهدا در مناطق جنگی تقویت می شود.

 

وی افزود: ارتقای معنویت، جلوگیری از فراموشی تاریخی نسبت به حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تألیف قلوب و تقویت روحیه انقلابی و بسیجی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

 

این مسئول راهیان نوری بیان کرد: پیروی از گفتار و رفتار شهدا که در مسیر حرکت قرب الهی و اطاعت از ولی امر مسلمین گام برداشتند؛ مستلزم شناخت راه و مرام ومسلک شهدا است.

 

بلباسی اظهار داشت: ما باید با قدم برداشتن در صراط شهدا و پیروی از خط ولایت فقیه و شهدا دنیا و آخرتمان را بهشتی کنیم.

بلباسی با اشاره به استقبال مردم مزندران از این برنامه فرهنگی که در واقع مقابله با جنگ نرم دشمنان است گفت: علی رغم این اشتیاق، به دلیل ضعف حمایتی دستگاههای استان نتوانستیم پاسخگوی سیل عظیم  رهروان سرزمین نورالشهدا  باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها