تصویر جوانان بسیج سازندگی، جهادگران و مبارزان جنگ فرهنگی از نگاه شبکه صداو سیمای طبرستان
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از ااعزام گروه مستندساز صدا و سیما به منظور تولید خبر، گزارش خبری، مستند و نماهنگ و نیزخبرنگار بسیج این سپاه به عنوان هماهنگ کنندگی همراهی در اردوهای جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۷۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

 



خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی ؛

ازاعزام گروه " مستندساز" صداو سیمای طبرستان به اردوهای جهادی

برای تولید خبر، گزارش خبری، مستند و نماهنگ در اردوهای جهادی منطقه شادگان  خوزستان خبر داد.

 

وی در این خصوص اظهار کرد: گروه رسانه ای این معاونت متشکل از خبرنگار، عکاس، مستندساز و فیلمبردار از اسفند ماه 93 به اردوهای جهادی منطقه شادگان خوزستان اعزام شده اند.

 

وی با تأکید بر اینکه تلاش جهادگران بسیجی در مناطق محروم باید توسط رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، چندرسانه ای و فضای مجازی انعکاس و اطلاع رسانی شود، گفت: در همین راستا سپاه استان سمنان بر اساس مأموریت خود اقدام به اعزام گروه مستندساز جهت انعکاس فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم کرده است.

 

 

 

                رضایی در این خصوص اظهار کرد: گروه  مستند ساز متشکل از خبرنگار، عکاس،  فیلمبردار، دستیار و ... در سه گروه مجزا از اسفند ماه  تا کنون ششم به اردوهای جهادی اعزام شده اند.

 

وی با تأکید بر اینکه تلاش جهادگران بسیجی در مناطق محروم باید توسط رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، چندرسانه ای و فضای مجازی انعکاس و اطلاع رسانی شود، گفت: در همین راستا سپاه کربلای مازندران بر اساس مأموریت خود اقدام به اعزام گروه مستندساز جهت انعکاس فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم کرده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها