خبرهای داغ:
مسول سازمان اردویی کرمانشاه در گفتگو با بسیج خبر داد:
مسئول سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: روزانه حدود 10 هزار نفر از زیارتگاه های دفاع مقدس در استان بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۷۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
سرهنگ علی یوسفی راد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به این زیارتگاه ها از روز 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: افراد در قالب کاروان های راهیان نور و یا به صورت فردی و خانوادگی و خودجوش از این زیارتگاهها در سطح استان بازدید می کنند.

یوسفی راد گفت: زائران از زیارتگاه شهدای پاوه، مرصاد اسلام آبادغرب، شهدای بازی دراز، شهید بهشتی در محور قصرشیرین، مطلع الفجر و پادگان ابوذر سرپل ذهاب بازدید می کنند.


* اعزام 300 تا 350 نفر از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: روزانه 300 تا 350 نفر از اقشار مختلف مردم استان نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای جنوب کشور، عازم این مناطق می شوند.

سرهنگ یوسفی راد با تاکید بر این که تمامی هماهنگی لازم برای اعزام و اسکان کاروانها با مسوولان خوزستان صورت گرفته است، افزود: دو اردوگاه مخصوص استان کرمانشاه در اهواز و آبادان با ظرفیت پذیرش روزانه 600 نفر در این زمینه در نظر گرفته شده تا در بحث اسکان هیچ مشکلی پیش نیاید.

استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس درگیر مستقیم جنگ با رژیم بعث عراق بود و در این راه 9 هزار و 800شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
ارسال نظرات