خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج:
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: زنده نگه داشتن ایثار و از خود گذشتگی شهدا در جنگ تحمیلی باعث می شود تا رویحه دفاع مقدس و مقاومت در جامعه همیشه وجود داشته باشد و از این رو راهیان نور تاکنون تأثیرات چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۱۰
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه راهیان نور یکی از ابتکارات خلاقانه سپاه و بسیج بوده است، اظهار داشت: امروز ضرورت آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس و ارزش ها و فرهنگ آن به وضوح حس می شود و راهیان نور تنها بستری است که می تواند پاسخگوی این نیاز باشد.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن ایثار و از خود گذشتگی شهدا در جنگ تحمیلی باعث می شود تا رویحه دفاع مقدس و مقاومت در جامعه همیشه وجود داشته باشد و از این رو راهیان نور تاکنون تأثیرات چشمگیری داشته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه ویژه مجلس به بودجه بسیج در سال 94، بیان کرد: توانمندی بسیج در اجرای پروژه های مختلف و بخصوص پروژه های فرهنگی بر نمایندگان مردم در مجلس روشن است و از این رو سعی کردیم تا در سال 94 سازمان بسیج را حمایت کنیم تا این برنامه های فرهنگی که در صدر آن ها اردوهای راهیان نور قرار دارند، با کیفیت بالاتری برگزار گردند.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا گنجینه های تمام نشدنی انقلاب هستند، افزود: به برکت دفاع مقدس و خون شهدا، امروز در حالی که کشورهای همسایه درگیر جنگ و کشمکش هستند، ما در امنیت کامل به سر می بریم و باید سعی کنیم تا قدردان این نعمت الهی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها