نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یکی از مهم ترین اقدامات فرهنگی کشور در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و جوانان باید جان، روح و احساسات‌ خود را در جبهه‌های ایران معطر کنند.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۰۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

 


خبرگزاری بسیج مازندران،  حجت‌الاسلام حسین محمدیان امیری، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، با بیان این که قدمگاه شهدا دلهای صدها هزار بلکه میلیون نفر را به خود متوجه می کند، گفت: جوانان امروز علاقمند به سفرها جهت بازدید از مناطق عملیاتی هستند که به طور قطع و یقین می تواند در روحیه آنها اثر گذار باشد.

 

 

 

وی افزود: همین جوانانی که انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیدند حضور آن ها در این مناطق می تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.

 

 

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید براین که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی آتش بیار معرکه هستند، بیان داشت: همین هایی که داعیه حقوق بشری را سر می دهند می بینیم چه بلایی برسر مردم عراق وسوریه درآوردند که بسبب قتل و غارت شدند.

 

 

 

حجت الاسلام محمدیان امیری، خاطرنشان کرد: به بهانه های هسته ای ایران اسلامی را تحریم اقتصادی کردند تا ازپای درآورند غافل ازاین این که مردم ما با بصیرت پشت سر رهبری حرکت می کنند.

 

 

 

وی تصریح کرد: ملت ما با تاسی از رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت می کند هرچند که هیچ گونه اعتمادی به طرف های مقابل ندارد.

 

 

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که راهیان نور رفتن به سمت نور است، گفت: به راستی که کربلاهای ایران بوی کربلای حسینی می دهد و نشاط این مکان مقدس را برای همه ما زنده خواهد کرد.

 

 

 

حجت الاسلام محمدیان امیری تصریح کرد: کسانی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند و سجده بر خاک این مناطق می‌زنند می‌توانند آن نور را احساس و قلب‌شان را از آن فضا بهره‌مند سازند و این حس و حال توصیف شدنی نیست و باید راهیان نور را حس کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: راهیان نور یکی از مهم ترین اقدامات فرهنگی کشور در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و جوانان باید جان، روح و احساسات‌ خود را در جبهه‌های ایران معطر کنند.

 

 

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در خصوص اعزان اعضای بسیج طلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بیان داشت: کلیه طلاب بسیجی به همراهی راهیان نور حرکت می کنند تا این وظیفه سنگین فرهنگی را به منزل مقصود برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها