راهیان نور مازندران و اردوی جهای دو بازوی توانمند فرهنگی و اقتصادی
وصف ارادت و شیفتگی در خلوص میهمانان ، زوار شهدا و خادمین آنان در صفحه تقریر و تحریر نمی کنجد و باید خود آمد و درک این موقعیت را بدست آورد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۹۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰

 


 

 خبرگزاری بسیج مازندران، سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا با اشاره به حضور قزیب به دو هفته ای خود در کنار خادمین و زوار شهدا در خوزستان پس از بیان مطلب یاد شده گفت:  حضور در مناطقی که رزمندگان جبهه اسلام و شهدا درآن به خلوص رسیده اند خود یک توفیق الهی است چه رسد که بخواهی حرکتی در جهت معرفی شهدا زوار الشهدا و بالاخره ارادتمندان واقعی به شهدا یعنی خادمین مومن آن انجام دهی.

این بسیجی ولایی عرصه رسانه سپاه کربلا، ادامه داد: وقتی مقام عظمای ولایت از شلمچه بعنوان قطعه ای از بهشت نام می برد قطعا باید پی برد که ارتباطی الهی در پس این گفتار است و باید سراسیمه و به هر نحوی از این قطعه بهشتی تبرک گرفت .

تقوی با اشاره به حضور زایران وخادمان شهدا که از مازندران مشرف شدند گفت: حضور زائران به قدمگاه   و معراج شهدا  خود به تنایی مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی است و اعلام مواضع انقلابی و  استواری در مسیر شهدا و تبعیت محض از ولی فقیه آیت الله خامنه ای حفظه الله است.

 وی شور ایمان و ارادت در بین میهمانان شهدا را از هر طیف و گروه سنی غیر قابل وصف خواند و ادامه داد: در میان این گروهها زنان، پیران ، کودکان، نوجوانان، جوانان  با تحصیلات متفاوت  دیپلم زیر دیپلم لیسانس  دکترا و ... به چشم می آیند.

خبرنگار بسیج سپاه کربلا افزود: در این مدت گرچه لحاظ  مسائل ایاب و ذهاب و صرفه جویی  می شد اما توفیق داشتیم  با حد اقل امکانات موجود به دست بوسی جهادگران مومن و مخلص بسیج سازندگی سپاه کربلا مستق در روستاهای محروم شهر خنافره شهر ستان شادگان خوزستان (گرمه خروسی) رفته و از نزدیک با فعالیتهای 4 ساله بسیجیان ، یاوران و لبیک گویان به ندای ولایت فقیه آشنا شویم .

این بسیجی ولایی اشاره داشت: کودکان، زنان، پیران و در یک کلاک مردم این روستاها  در مواجهه با ما  از روند فعالیت  سازندگی، خدماتی، عمرانی، آموزشی و اشتغالزایی جوانان بسیجی مازندران در قالب بسیج سازندگی احساس مسرت و رضایت داشته و بارها با زبان عربی فارسی خود این احساس را انتقال می دادند و خشنود بودند.

وی اشاره کرد: گروههای جهادیبرادر و خواهر مستقر در مناطق شادگان طی فعالیتهای فشرده در مسایل آموزشی، احکام بهداشت عمرانی و اشتغالزایی در راستای منویات مقام عظمای ولایت با حضور در مناطق دور و محروم ضمن  خدمت رسانی به همنوع در صدد تقویت روحیه ایمانی و جهادی هستند تا در مسائل مهم کشور به ویژه اقتصاد مقاومتی سهمی بجا گذارند.

 سید ولایتمدار رسانه بسیج مازندران،  در خصوص بهره مندی مردم  مناطق محروم شادگان  از نتایج فعالیت های جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: انشاالله تا نهم فروردین 94 کار برخی پروژه ها از قبیل ساخت مسجد و مرمت مدرسه تکمیل خواهد شد و مراسم افتتاح آن در این روز برگزار می شود تا مردم مومن و ولایتمدار خشنودیشان در ایام میلاد کوثر قران مضاعف شود .

وی  همچنین از برخی نارساییها در بحث تامین زیر ساخت رسانه ای در اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران  انتقاد کرد و افزود: با توجه به روند سال قبل انتظار می رفت  کاستیها مرتفع شود که نه تنها انجام نشد بلکه تا روز هفتم فروردین امکان برقراری ارتباط ایترنتی برای مخابره اخبار و گزارش میسور نشد که با توجه به ایام 15 روزه تعطیلاتی نوروز حتی امکان بهرهمندی از دفاتر ایترنتی سطح شهر ها ی خوزستان هم  مقدور نبود و از همین جهت در ارسال گزارش و اخبارتوفیقی حاصل نمی شد که خستگی را بهمراه می آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها