خبرهای داغ:
جانباز دوران دفاع مقدس گفت: سران استکبار جهانی به خصوص اسرائیل غاصب می خاهند در منطقه اسلام بدون مذهب را ترویج دهند.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۹۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
محمدحسین آقاجانیان جانباز40درصدی جنگ تحمیلی در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه ناحیه البرز از نحوه شهادت شهید عبدالله وهاب پور از شهرک چوبیندر قزوین گفت: وی از لشگر92 زرهی اهواز تیپ2دزفول به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعد از عملیات بیت المقدس یک مرحله قبل از آزادسازی خرمشهر در سال61 خدمه تانک چیفتن زرهی 92 اهواز بودیم روبروی پتروشیمی بصره تحرکات دشمن را رصد می کردیم و به عقبه گردان گزارش می دادیم. در همین حین ناگهان گلوله خمپاره 60که بی سر وصدا به طرف ما شلیک شد ترکش آن به کمر این شهید بزرگواراثابت کرد و زخمی شدند.

آقاجانیان بیان کرد: ما بوسیله جیپ فرماندهی به خط دوم منتقل کردیم و از آنجا به سمت اورژانس صحرایی که در جاده اصلی اهواز، خرمشهر بود رفتیم و این شهید در بین را به درجه رفیع شهادت رسید.

وی گفت: نحوه شهادت به این شکل بود که در راه بسیار متحمل رنج و عذاب شدند و بدلیل نبود جاده سالم درد وی نیز شدید می شد به نزدیکی اورژانس که رسیدیم دیدم عبدالله شهادتین را می گوید و به من وصیت کرده بود که موقع شهادتش نام جلاله الله را با خونش روی لباسش بنویسم.

این جانباز دفاع مقدس گفت: چهره عبدالله نورانی شده بود و جالب این بود که به خانواده اش گفته بود که من زود شهید می شوم و خرمشهر از دست دشمنان آزاد می شود و روز شهادتش مصادف با روز آزادی خرمشهرشد.

وی گفت: هدف بنده از آمدن به راهیان نور تجدید میثاق با خون شهیدان و آرمان های مقدس شهدا می باشد که ای کاش من هم به شهادت می رسیدم ولی به فرموده مقام معظم رهبری شهادت هنر مردان خداست آنان که رفتند کار حسینی کردند و آنان که ماندند باید علی وار زندگی کنند و مطیع امر ولایت فقیه باشند.

آقاجانیان با اشاره به تبلیغات منفی استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: سران استکبار جهانی به خصوص اسرائیل غاصب می خاهند در منطقه اسلام بدون مذهب را ترویج دهند و جوانان ما باید هوشیار باشند چرا که آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی به گروهک تروریستی داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: این گروه تروریستی منافق و گمراه مردم منطقه را به خاک وخون می کشد که امیدواریم با دعای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از صفحه روزگار محو و نابود گردند.

گفتنی است این رزمنده در سال های 61در عملیات‌های رمضان  در پاسگاه زید، عملیات پدافندی کردستان، سردشت، مهابادجزیره مجنون و عملیات خیبرحضور داشت.

 

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها