خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اردوگاه شهرستان آوج خبر داد:

برگزاری برنامه های متنوع در اردو های راهیان نور

مسئول فرهنگی اردوگاه محمد رسوالله (صلی الله و علیه و آله وسلم)شهرستان آوج از برگزاری برنامه های متنوع در اردوهای راهیان نور این شهرستان در مناطق عملیاتی و اردوگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۹۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
حسن مدامی مسئول فرهنگی اردوگاه محمد رسوالله (صلی الله و علیه و آله وسلم) در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور شهرستان آوج مستقر در اهوازبا اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور نیاز جوان و نوجوان امروز است بیان کرد: این اردوها سبب می شود تا نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند تا بتوانند خود را برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان آماده کنند.

وی با اعلام اینکه اجرای برنامه های فرهنگی نیاز ضروری اردوهای راهیان نور است افزود: هر چه در در بحث محتوایی راهیان نور دقت شود نتیجه مطلوب تری خواهیم داشت.

مدامی در ادامه از برگزاری برنامه های فرهنگی توسط سپاه ناحیه آوج یاد کرد و گفت: اجرای طرح ختم صلوات، مشهد الشهدا تا مشهدالرضا هم عهدی با شهدا و مسابقه دل نوشته با عنوان هم نفس با شهداء از جمله برنامه های فرهنگی راهیان شهرستان آوج خواهد بود.

مسئول فرهنگی اردوگاه شهرستان آوج خاطر نشان کرد: در طول مدت زمان بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشورمراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز برگزار خواهد شد که در حد امکان از راویان مطرح کشوری نیز استفاده خواهد شد.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار