خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا، پشت پرده تجاوز آشکار عربستان به یمن است

امام جمعه کبودراهنگ گفت: پشت پرده تجاوز آشکار دولت عربستان به کشور همسایه خود یمن با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۸۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام یوسف روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به حمله نظامی دولت عربستان به ملت یمن اظهار داشت: پشت پرده تجاوز آشکار دولت عربستان به کشور همسایه خود یمن با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا صورت می گیرد.

وی هدف انقلاب ملت مسلمان یمن را تعیین سرنوشت کشور خود عنوان کرد و گفت: ملت یمن خودشان می خواهند صاحب رأی باشند و کشورشان را اداره کنند.
روحانی تجاوز ائتلاف چند کشور عربی و غربی با محوریت عربستان به یمن را غیرقانونی و دخالت در امور داخلی این کشور عنوان کرد و گفت: سکوت مرگبار و معنادار شورای امنیت و سازمان ملل نشان می دهد که آنها ابزار دست قدرتهای جهانی و به ویژه آمريكا هستند.
خطیب جمعه کبودراهنگ در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه با اشاره به دور پایانی مذاکرات هسته‌ای گفت: امیدواریم این مذاکرات با رعایت مصالح کشور و توصیه های مقام معظم رهبری بتواند به نتایج ارزشمندی برسد.
روحانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری هیات مذاکره کننده کشورمان را فرزندان انقلاب خواند و گفت: ما ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان از آن ها می خواهیم با قاطعیت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند و ضمن حفظ عزت نظام اسلامی به باج‌خواهی‌های دشمنان پاسخ ندهند.
وی دولت آمریکا را دولتی زورگو و باج خواه خواند و گفت: ملت ایران اهل مذاکره و منطق و تعامل با همه کشورها هستند و در عین حال زیر بار باج خواهی نمی روند.
روحانی تعامل و گفتگو با همه کشورهای دنیا را از سیاست های انقلاب اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی به هیچ کشوری تجاوز نکرده است و بر اساس دکترین نظام و آموزه های دینی و فتوای مقام معظم رهبری به دنبال سلاح هسته ای نیست.
انتهای پیام/

ارسال نظرات